2021-04-25, 10:36
Medlem
haha trodde det var brandlarm som gick.. är nardos bakfull mån tro?
2021-04-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha.. skojjar du? Madde är väl en av de smartaste och klokaste där inne. Jag fattar henne till fullo, hon har dessutom enorm självinsikt och kan skämta om sig själv och det här med Adrian (om du sett liven) Hon har ju förklarat att ute skulle det här aldrig ske, utan för inne förstärks allt. Har du inte känt sådär på flera år så är det ju självklart hon vill lära känna han. Han har ju dessutom gett tillbaka ganska många ggr.

Madde ska verkligen vara kvar! Hon är ju störtskön 🙌

Men asså såhär...Madde kommer troligtvis inte sitta i final. Asså såhär...hon liksom pratar lite för mycket om sin såhär Adrian psykos liksom. Asså såhär...ingen liksom orkar höra om det mer.. Man är liksom såhär astrött på det liksom såhär.. Asså, ut med Madde liksom...såhär
2021-04-25, 10:38
Medlem
Som det ser ut i bb-gruppen på facebook så leder surelie, Pedde därefter sedan dompa. Bögrim sist med 45 röster mot surelies 363. Som förväntat.
2021-04-25, 10:43
Medlem
__Alez__s avatar
Åker inte två idag så lär nog en åka i veckan. Stör mig att så många får komma såhär långt i tävlingen.
2021-04-25, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Åker inte två idag så lär nog en åka i veckan. Stör mig att så många får komma såhär långt i tävlingen.

Håller med. Men det är väl för att TV4 fattar att tittarna sparat många snälla men dötråkiga personer i huset. Det blir ingen underhållande tv om t ex Joel och Madde, Judith och Pedram skulle vara kvar sista veckan... Man skulle ju dö tråkdöden då...
2021-04-25, 10:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tror inte Aemiliae är aspis eller autistisk. Hon spenderar för mycket tid på att spekulera vad andra tänker och tycker. En aspis saknar förmåga att ställa sig utanför sin egen upplevelsevärld.

Hennes ”diagnos” är att hon är egotrippad och bortskämd i kombo med en dålig självkänsla (kanske efter en nedbrytande relation och självförakt pga ett stort antal sambokilon i nämnda relation).

Sen har hon i huset fått så mycket cred att hon är ”smart” och ”Emelie spekulerar” har blivit en grej som hon upprätthåller för att hon fått cred för det från många håll, bland annat från Mergim som gött hennes ego i det avseendet. Positiv förstärkning triggar beteendet som utlöste berömmet.

Hon är egentligen osäker och det finns inget medvetet ont i henne. Hon är bara bortskämd och har ett hårt skal för att inte bli sårad.
Klockren analys! ⭐⭐⭐⭐⭐

Enda jag skulle tillägga är att hon dessutom är extremt manipulerade, illasinnad, småsint, hyper-egoistisk och stundtals faktiskt rent ond.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-25 kl. 10:56.
2021-04-25, 10:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja om man har olika konton/mail kopplade till dom.
Har man samma till bägge så går det att rösta på bägge men det är bara en röst som räknas.
Det tar typ 4 sekunder att göra ett nonsenskonto på tv4.
2021-04-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klockren analys! ⭐⭐⭐⭐⭐

Enda jag skulle tillägga är att hon dessutom är illasinnad, småsint, hyper-egoistisk och faktiskt rent ond.
+1
2021-04-25, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klockren analys! ⭐⭐⭐⭐⭐

Enda jag skulle ändra på är att hon (enligt mig då), är illasinnad, småsint, hyper-egoistisk och faktiskt rent ond.

Hehe ja det går säkert att dra det ego-reglaget (m fl) lite längre utifrån vad hon visar. Tänker ändå att hon är i en mycket speciell miljö som förstärker ”allt” (de verkar överens om det, de som är och har varit i huset). Därför tolkar jag välvilligt! 😊
Senast redigerad av Teerix65 2021-04-25 kl. 11:00.
2021-04-25, 11:02
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Håller med ! Vad håller produktionen på med . Blir ju bättre tv med mindre o roligare deltagande kvar
2021-04-25, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha.. skojjar du? Madde är väl en av de smartaste och klokaste där inne. Jag fattar henne till fullo, hon har dessutom enorm självinsikt och kan skämta om sig själv och det här med Adrian (om du sett liven) Hon har ju förklarat att ute skulle det här aldrig ske, utan för inne förstärks allt. Har du inte känt sådär på flera år så är det ju självklart hon vill lära känna han. Han har ju dessutom gett tillbaka ganska många ggr.

Madde ska verkligen vara kvar! Hon är ju störtskön 🙌

Jag håller med dig
2021-04-25, 11:06
Medlem
Hur bra ska de här semesterfirarna ha det? Varje gång jag slår på liven så slappar eller äter de.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in