2021-04-25, 10:13
Medlem
Jag har lagt två röster på Dennis! Behöver kraftsamla, kommentarer på Instagram tyder på mycket stöd för Mergim, så kan vi inte ha det!!

Dennis måste ha röster, annars blir Mergim kvar
2021-04-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
YEEES!! Och god morgon! Missade kvällen/natten. Hände något man bör veta? 😀
Joel fortsatte gråta
Emelie och Dennis sprang mellan rosa och turkosa, uppenbarligen ”svartsjuka på varandra”, snackade ut i Alexa hål och hånglade/myste mer än någonsin efteråt.
Madde agerade psykolog hela kvällen
Nardos hade två timmars monolog med Tanja
AD smög runt och smyglyssnade som vanligt
Peddi vaktade citronen
2021-04-25, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är väl kent-åke eller vad fan han hette

Förlåt..?

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
YEEES!! Och god morgon! Missade kvällen/natten. Hände något man bör veta? 😀

Nej men, det hände så mycket på så många ställen. Ramlade lite in och ut i liven under kvällen och kort inpå natten med en fin mängd vin i lille kroppen så har svårt att göra en korrekt sammanfattning, men det finns säkert någon hjälte som kommer fixa det i vanlig ordning. Vad jag kan konstatera är att det bokstavligt talat var som att kika in i ett dårhus.
2021-04-25, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Förlåt..?.

är nån jävla skitlek dem började med igår att var man än går så måste man ha med sig citronen dem andra får typ ta den från peddi om han sätter ner den och tittar bort kollade inte så noga igår men nåt sånt var det
2021-04-25, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är nån jävla skitlek dem började med igår att var man än går så måste man ha med sig citronen dem andra får typ ta den från peddi om han sätter ner den och tittar bort kollade inte så noga igår men nåt sånt var det

Innovativt och underhållande som alla deras ”lekar”, med andra ord.
2021-04-25, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Joel fortsatte gråta
Emelie och Dennis sprang mellan rosa och turkosa, uppenbarligen ”svartsjuka på varandra”, snackade ut i Alexa hål och hånglade/myste mer än någonsin efteråt.
Madde agerade psykolog hela kvällen
Nardos hade två timmars monolog med Tanja
AD smög runt och smyglyssnade som vanligt
Peddi vaktade citronen
Som vanligt, med andra ord! Då behöver jag inte ha fomo över att lagt tid på annat än "en annan del av Farsta" då. 🤣🤞👍
2021-04-25, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Förlåt..?

Nej men, det hände så mycket på så många ställen. Ramlade lite in och ut i liven under kvällen och kort inpå natten med en fin mängd vin i lille kroppen så har svårt att göra en korrekt sammanfattning, men det finns säkert någon hjälte som kommer fixa det i vanlig ordning. Vad jag kan konstatera är att det bokstavligt talat var som att kika in i ett dårhus.
🤣
2021-04-25, 10:26
Medlem
En fråga: tror ni Nardos armé backar Emelie eller Pedram i den här röstningen?
2021-04-25, 10:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
GLÖM INTE

Du kan rösta kvar Dennis på både Cmore OCH TV4Play!
2021-04-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
En fråga: tror ni Nardos armé backar Emelie eller Pedram i den här röstningen?
Pedram
2021-04-25, 10:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
GLÖM INTE

Du kan rösta kvar Dennis på både Cmore OCH TV4Play!

Ja om man har olika konton/mail kopplade till dom.
Har man samma till bägge så går det att rösta på bägge men det är bara en röst som räknas.
2021-04-25, 10:36
Medlem
Emmvalentines avatar
Jag har lagt mina röster på Dennis. Tycker han varit riktigt gullig och skön när han tröstat många i huset. Han är inte "för cool" för att visa / säga fina saker till både killar och tjejer, och kramar om och pussar alla som behöver tröst.
Alla har väl gjort misstag, men känns iaf som att han inte vill förstöra stämningen, utan mera finnas där som en bror till folk.
Han gillar nog Emelie för att han tycker det är uppfriskande att hon säger allt som kommer upp i hennes huvud, och han har sett igenom hennes hårda fasad och vet att hon behöver kärlek mer än hon säger.

Pedram får helst lämna för mig, sen mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in