2021-04-25, 00:51
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Varför sitter Adrian och låtsasäter godis???? Varför inte bara säga nej tack? Varför ta emot, för att ta den mot munnen & låtsas ta in den i munnen och till och med LÅTSAS TUGGA?!
Det är Biancas fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det hårt av mig att tro att Emelie sprang och fejkbölade i gymmet för att hon inte hon tyckte hon fick nog med uppmärksamhet vare sig från Joel, Madde eller Dompa?
Hon säger ju ständigt att Simon fejkar när han hänger löst...
nja hon stampar iväg som en 6-åring och man fattar inte varför
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Vi har det inte lätt.

Förstår fortfarande inte vad Dompa gjorde som var så himla fel. Han missförstod/missade att Madde vinkade in Emelie, men ut Dompa. That's it.

Men jag har ju ett handikapp som gör att jag tyvärr läser situationer fel. ♂️

Hahaha, jag hör hur orimligt det är.
MEN. För en kvinna (inte alla osv) är en situation som man alla andra dagar i veckan inte ens reflekterat över bara den utlösande faktorn.

Hur stort utbrottet blir är mycket beroende på hur många tusen tankar och känslor man har som bubblar under ytan.

För mig är det alldeles uppenbart att det inte handlar om att Dompa hindrade henne från att gå till Joel, utan för att hon hänger löst, haft tuffa diskussioner, hårda frågor, osäker på sig själv, utvecklar känslor för Dompa, rädd för att åka ut och det lägger hon sedan i två grejer som är lättare att motivera, dvs Dompa är dum i huvudet pga XYZ och hon känner sig utanför för att hon varit mobbad tidigare.

Hon mår piss och beter sig piss.
2021-04-25, 00:52
Medlem
rätt schysst av dompa att sitta och prata hudvård med joel som avledningsmanöver
2021-04-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Lite förvånad över att Peddi har sådant stöd?? Är det för att man är anti Mergim?

Sett folk som kommenterat att det var bra att han stod upp mot Emelie
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dompa säger hela tiden brösta upp det , raka rör. Men för fan säg då för helvete vad du känner för Emelie. För som du tofflar hella tiden för henne. Så lär du ha känslor , annars gör man inte så , jävlas toffel

Han är svinkär i henne. Det kan en blind höna se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Lite förvånad över att Peddi har sådant stöd?? Är det för att man är anti Mergim?
Alla Nardos fans röstar ju på honom... Antar att alla som håller på någon i turkosa röstar kvar honom?
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hörni var inte så elaka i tråden, det är kärleksvecka och vi måste lära oss att acceptera olika.
2021-04-25, 00:54
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Måste tyvärr hålla med dig den här gången men med det sagt så är inte Mergim någon favorit för mig men om jag måste välja så får Mergim stanna lite längre. För som du säger, när han är sjysst och har sina bra stunder så är han ok. Pedram har inte hängt löst på hur länge som helst och vi har äntligen chansen att få ut honom nu så jag hoppas att folk förstår att den chansen kanske inte kommer tillbaka på ett tag.

Pedram har ju formligen med sitt agerande igår klargjort vad som händer om någon nominerar honom och Gud förbjude om det är någon nära honom. Problemet är att då lever han i en drömvärld då detta är ett spel och ingen maffia hierarki och de kommer bli tvungna att nominera varandra. Klarar han inte av det så är det bättre att han lämnar och han ska lämna på Måndag.

Exakt! Känner precis samma sak
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergruppen Facebook, vem röstar du kvar?

Emelie 276

Predinator 208

Dompa Löve 118

MerGrin 38

Jag bränner ett topplock nu om någon idiot lämnar huset före måndag och det av någon anledning gör att Mergim inte åker ut. Hemska tanke!!!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nja hon stampar iväg som en 6-åring och man fattar inte varför

Som ett barn som vill ha all uppmärksamhet.. Som den där memen med ungen som sprattlar vid godishyllan såg hon ut när hon låg på gymgolvet :P
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
vad är det? Säg nu eller det blir en jobbig natt.

Joel går och bär på något jobbigt som gjorde att han grät oerhört mycket och på snudd fick en ångestattack och Dompa satt och pratade med Joel länge. Madde har tröstat honom länge i Gymmet också men nu verkar han ha lugnat sig lite och hämtade en massa godis från sin låda till slussen.

Dock började AD att prata med Joel igen om hur han känner och bla, bla ja du vet! Dompa bröt det dock och menade på att inte stressa på för det var ett ögonblick när AD började påminna honom som Joel höll på att bryta ihop igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in