2021-04-25, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det ironiska är att de två saker Emelie fått mycket skit för nu har egentligen handlat om att hon först försökte rädda sin vän Madde från sitta löst, och nu försökte hindra Dompa att avslöja saker som hennes vän Joel inte vill ha outade.

Hon är väldigt hetsig och dålig på att argumentera. Men hennes handlingar har inte primärt varit egoistiska (även om hon så klart också gynnas av att Madde sitter säkert), till skillnad från många andra i huset (Mergim, Adrian, Pedram...)

Exakt!! Hon är jävligt osmidig, men hon har ett gott hjärta och är den ärligaste av dem alla!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det är ju det men vi får försöka linda in dom så att de går igenom. T,ex det som Flo-rida skrev som kan bli en jävligt bra fråga.

Hen skrev att AD för några dagar sen säger till Pedram att han står honom närmast där inne men och andra sidan stod han för en stund sen och säger exakt likadant till Nardos och Joel och han i princip tackar för att de välkomnade honom och det hela rundas av med en gruppkram de tre emellan???

Såna frågor är perfekta för då kommer vi åt AD och samtidigt och förhoppningsvis så kommer han att bli ifrågasatt. En hint till övriga att inte lita för mycket på AD;:s motiv!

Dom säger ju så alla till varandra lite då och då, så ska bli kul när det närmar sig då vet man vem dom står närmast
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mergim nyss (ang. utröstningen)
"Jag har en chans bara om Nessa lägger ut om mig"

Får de verkligen sitta och flörta till instagramkonton för att de ska fixa röster åt dem..?

Nessa verkar ju dock avguda Empa så det hjälper nog inte 😅
2021-04-25, 00:18
Medlem
embargos avatar
Vad var det för personlig text(?) som Mergim fått idag? Han är helt hundra på att han fick den för att det är han som åker. Han är medveten om att röstningen inte har avslutats eller?
2021-04-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nessa verkar ju dock avguda Empa så det hjälper nog inte 😅
Haha det är ju komiskt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vem är denna person?

https://www.expressen.se/noje/vanessa-ar-kvinnan-bakom-spoilerkontot/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tydligen är det Vickans t-shirt Nardos har på sig. Då måste de ju träffas på utsidan så att hon kan få tillbaka den

Japp , Nardos ljuger att det var mergims
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vem är denna person?

Exonphspoilerse insta
Medlem
Är så trött på Pedram. Allt han säger låter som hämtat från en dålig Svenk tv-serie om hooden, med dåligt manus och levererat av en usel skådis som tror han är skitcool.
2021-04-25, 00:20
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
https://www.expressen.se/noje/vanessa-ar-kvinnan-bakom-spoilerkontot/
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Exonphspoilerse insta
Aaah då är jag med. Tack.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag lovar jag knullar hellre Judith

Ah, ok. Men då i brist på alternativ hoppas jag 😉
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det ironiska är att de två saker Emelie fått mycket skit för nu har egentligen handlat om att hon först försökte rädda sin vän Madde från sitta löst, och nu försökte hindra Dompa att avslöja saker som hennes vän Joel inte vill ha outade.

Hon är väldigt hetsig och dålig på att argumentera. Men hennes handlingar har inte primärt varit egoistiska (även om hon så klart också gynnas av att Madde sitter säkert), till skillnad från många andra i huset (Mergim, Adrian, Pedram...)

För mig handlar det oftast inte om hennes handlingar utan sättet hon pratar med folk på ett väldigt nedvärderande sätt, inte står upp för vad hon gör och är allmänt otrevlig hela tiden. Men det är ju visst bara för att hon är så bitter, har så grov humor och är så ärlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in