2021-04-25, 00:11
Medlem
Tanja min kära kanelbulle, gå och ät lite mat och drick vatten
2021-04-25, 00:11
Medlem
Ridnes avatar
Mergim nyss (ang. utröstningen)
"Jag har en chans bara om Nessa lägger ut om mig"

Får de verkligen sitta och flörta till instagramkonton för att de ska fixa röster åt dem..?
2021-04-25, 00:12
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Adrian står o lagar mat i köket, helt påklädd me mössa o jacka! Fattar inte vad det är han vill visa upp av sig själv, för det är varken spontant eller naturligt alls! Och knappast normalt!

Hen är garanterat sponsrad och då ingår att visa upp kläder/acceoarer.
2021-04-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Och för det får han världens avhyvling. Helt orimlig reaktion från Emelie, som vanligt.

Det ironiska är att de två saker Emelie fått mycket skit för nu har egentligen handlat om att hon först försökte rädda sin vän Madde från sitta löst, och nu försökte hindra Dompa att avslöja saker som hennes vän Joel inte vill ha outade.

Hon är väldigt hetsig och dålig på att argumentera. Men hennes handlingar har inte primärt varit egoistiska (även om hon så klart också gynnas av att Madde sitter säkert), till skillnad från många andra i huset (Mergim, Adrian, Pedram...)
2021-04-25, 00:13
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mergim nyss (ang. utröstningen)
"Jag har en chans bara om Nessa lägger ut om mig"

Får de verkligen sitta och flörta till instagramkonton för att de ska fixa röster åt dem..?

Mergim är allsmäktig i år, så det går nog bra 😤
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Bara jag som stör mig på att det saknas en punkt efter första meningen när censuren kommer upp?

Haha, nej med tanke på hur många gånger man behövt se den så har jag haft tid att störa mig på det också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Avundsjuk?

Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Hahaha.
Jag knullar hellre Gamnackens morsa.

Det gör du inte.. sluta ljug. Du vill ha Tanja. 🍻
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrReeves
Bara på DC, inte i S2 där Emilie, Tanja o Nardos är

Vem orkar se Nardos tjata? :P Byter kamera alltid om möjligt.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det ironiska är att de två saker Emelie fått mycket skit för nu har egentligen handlat om att hon först försökte rädda sin vän Madde från sitta löst, och nu försökte hindra Dompa att avslöja saker som hennes vän Joel inte vill ha outade.

Hon är väldigt hetsig och dålig på att argumentera. Men hennes handlingar har inte primärt varit egoistiska (även om hon så klart också gynnas av att Madde sitter säkert), till skillnad från många andra i huset (Mergim, Adrian, Pedram...)
Det är Adrians fel.
Medlem
Flor-Idas avatar
Vad var det jag sa? Innan kvällen är slut har Adrian bytt till sin sunkmössa igen.
Och nu sitter den där.
2021-04-25, 00:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja ok men man kan också se det som att dompa fattade att joel behövde nån med en lite lugnare mognare energi som madde än en taggad emelie.På ett sätt skyddande han ju både joel och emelie då hon inte är den bästa problemlösaren här i världen.Om vi ska dra lite gamla godingar som det gjordes med officeren i 50000 inlägg.Emelie är navy seal team six som sparkar in dörren och skjuter upp stället madde är en medic som lappar ihop de som blev skadade när det är klart.
😂 Bra liknelse!

Och joel är Bin Laden?
2021-04-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har inte sett eller läst nåt här ikväll. År nyfiken på hur det går för Lill Vickan

Varför vill du veta ? För att skriva om Henne om om om om igen ELLER ?

Skit i vad alla skriver här dom har sina åsikter om olika folk och händelse. Det är intressant att läsa här, din åsikt är samma skit.

Men du har bara en åsikt det är Emelie.

Är du BESATTA AV henne eller ? Får en sån Känsla av dej besatt av Emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in