2021-04-24, 23:57
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vem hade du lagt rösterna på om inte Dompan hängde löst?

Jag hade nog inte röstat alls 🧐 gjorde så några gånger också förra året 🥸 men nu var det bara en att välja på att rösta kvar
Medlem
Mouchinos avatar
Varför ljuger Pedram, han har väl fan visst paktat? Det var ju han som började sin lilla pakt med Nardos i början och där blev de syster och bror. Det har fortsatt tills nu och därför blev han så jävla lack för att det spräcktes igår. Så kan han inte hålla käften med sina hycklerier!!

Underförstått eller vad fan det är så har Pedram en pakt när han blir bror med Mergim, Adrian, Nardos och Dompa. Ni vet vad familjen ska göra för varandra?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-24 kl. 23:59.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag förstår att hon brusade upp och avbröt honom för han fattade inte och försökte konstant ta upp vad han och Joel pratat om, och det var precis det hon för Joels skull ville förhindra att han tog upp.
Men utöver det har hon inte direkt fingertoppskänsla i sin argumentationsteknik.
ja ok men man kan också se det som att dompa fattade att joel behövde nån med en lite lugnare mognare energi som madde än en taggad emelie.På ett sätt skyddande han ju både joel och emelie då hon inte är den bästa problemlösaren här i världen då det bara blir en massa missförstånd och bråk hela tiden
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-04-25 kl. 00:13.
2021-04-24, 23:58
Medlem
Dompa har en agenda. Han ville skapa lite drama med Empa för att ha något att skylla på så att han kan sova i det turkosa rummet inatt, med Tanja!

Så ligger det till.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förstår honom lite.. Han är inte rätt person för BB. Han vill bara ha kul.. Blev uppringd och tillfrågad och gjorde det väl som en kul grej. Istället blev hans 30-årsdag förstörd, han fick ett #metoo drev efter sig. Och han blev knähund till surhäxan från helvetet.
Hahaha spot on!
Nu sade han "Det har fan inte gått en kväll utan drama för min del." Well Dompa. Välj ditt sällskap bättre.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Avundsjuk?

Hahaha.
Jag knullar hellre Gamnackens morsa.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Jag hade nog inte röstat alls 🧐 gjorde så några gånger också förra året 🥸 men nu var det bara en att välja på att rösta kvar
Ok. Har låtit bli att rösta några veckofinaler i år
2021-04-24, 23:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ska man skratta eller gråta! 😂

Han får skriva sina memoarer sedan

"BB förstörde mitt liv- Vägen tillbaka" Eller nåt
Medlem
embargos avatar
Om nu Dompa var ett sånt svin och Emelie hade så rätt i den där situationen. Vad gjorde han för fel egentligen? Det jag såg var att han hade suttit och pratat länge med Joel som var väldigt ledsen och att han sen missuppfattade Madde som att hon ville vara själv med honom och tog därför Emelie därifrån.

Hade hon inte kunnat förklara det på något bättre sätt än att som vanligt skälla ut honom efter noter och dessutom säga att det var ett typiskt manligt beteende? Just att stoppa från att gå till Joel eller vad?
Medlem
basiss avatar
I sovrum 1 “dansar” Nardos och AD framför garderobsspegeln 🥴
2021-04-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja ok men man kan också se det som att dompa fattade att joel behövde nån med en lite lugnare mognare energi som madde än en taggad emelie.På ett sätt skyddande han ju både joel och emelie då hon inte är den bästa problemlösaren här i världen.Om vi ska dra lite gamla godingar som det gjordes med officeren i 50000 inlägg.Emelie är navy seal team six som sparkar in dörren och skjuter upp stället madde är en medic som lappar ihop de som blev skadade när det är klart.

Japp. Madde är den som Joel borde prata med just nu.

Men Dompa har fel. Madde ropade till sig Emelie och bort Dompa. Hon vinkade inte bort Emelie. Tvärt om.
2021-04-25, 00:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Joels syster i en kommentar på BB’s instagram:

”Helt seriöst, blir offended hur folket kan tycka om Emelie? Falskast i huset!!! Kommer läxa upp min bror (Joel) när han kommer ut! USCH för Emelie”
Vad har jag sagt sen v 2? Hon är HEMSK!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in