2021-04-24, 20:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hennes holy water fasad är 100% pga sin familj på utsidan, hon har redan berättat att hon inte har kontakt med sin släkt på hennes pappas sida och vill inte att samma ska hända med sin mammas sida.
Jag tror inte ett skit på att hon inte sett en dick IRL eller är oskuld för den delen

+1 hon ljuger så hon tror sig själv.
2021-04-24, 20:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hennes holy water fasad är 100% pga sin familj på utsidan, hon har redan berättat att hon inte har kontakt med sin släkt på hennes pappas sida och vill inte att samma ska hända med sin mammas sida.
Jag tror inte ett skit på att hon inte sett en dick IRL eller är oskuld för den delen
Så är det ,hon har FLERA gånger sagt att hon måste vara på ett visst sätt pga att hennes familj tittar. Att hon har mycket att berätta om på utsidan som hon inte kan pga familjen.

Hon har sagt att hon varit ihop med flera svenska killar t.ex. Knappast några vattenkammade korgossar hon dejtat.

Fattar inte hur jävla korkade människor är.

Hade varit en sak om hon vägrade lättklädda plagg, sprit, sexig dans och läste Bibeln på kvällarna. DÅ hade jag förstått om folk verkligen trodde på att hon är religiös och oskuld. Hon kunde ju inte ens Skapelseberättelsen
2021-04-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Nu har jag lagt min/a röster på Dompa. Hoppas (tror) Emelie har tillräckligt stort stöd. Vill att Pedram lämnar. Mergim är iallafall underhållande och skapar content. Pedrams content ger bara obehag. Orkar inte. Skiter i om folk spelar, alla spelar. Emelie spelar, han spelar. Andra också. Men han kan inte ta när någon annan spelar bättre. Använder härskartekniker och obehagligt kroppsspråk. Ut med han. "Säg till dom"!

Har röstat som ďu i övrigt spelar det mindre roll vem av Mergim och Pedram som åker denna gång.
2021-04-24, 20:50
Medlem
Vad är dagens klädtema???
Sinnessvagas Riksförbunds årsmöte?
2021-04-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+1 hon ljuger så hon tror sig själv.

Nu var ju inte frågan om hon är oskuld eller inte det handlar mer om att Nardos visar upp en karaktär som inte släpper till för första bästa.😘
2021-04-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Man kan tro att du pratar med dig själv, för jag frågade vad fan du menade med vad du skrev och du svarade drygt och då ger jag dig samma kort. End of story hejdå.

Om du verkligen inte begrep och hade frågat på ett vettigt sätt hade jag gärna förklarat. Innebörden var att det inte är möjligt att både tillskriva samtliga män därinne alla dåliga egenskaper som de blir påslängda här av olika personer SAMTIDIGT som man betraktar kvinnorna därinne som starka, självständiga och tänkande vuxna.

Tjejerna därinne är kloka och har nära relationer med varandra och med killarna. Tjejerna hade omöjligt delat säng, badat och spenderat x-100 dagar av sin vardag instängda med så vidriga personer som männen därinne är om man ska tro det som skrivs här. Tror nog att vi iaf hade hört den säga något om det om det nu var så, det är ju inte som att de inte har någon som lyssnar.

OCH - jag var givetvis ironisk i vissa delar av det ursprungliga inlägget för att visa orimligheten.

Fattaru?
Avstängd
Ojudith håll käften och gå sov
Medlem
försöker judda the hutt fortfarande tjata igenom sin kassa lek inse att ingen vill leka dina fjantlekar längre
2021-04-24, 20:53
Medlem
__Alez__s avatar
Har de spelat PISSAT I POOLEN videon ännu? Ponne skrev att den ska visas ikväll!
Medlem
ovaxadbanans avatar
Judit låter exakt likadant när hon är exalterad och ”arg”. Jag uppfattade inte ens att hon var arg förrän hon sa det 🥴
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så är det ,hon har FLERA gånger sagt att hon måste vara på ett visst sätt pga att hennes familj tittar. Att hon har mycket att berätta om på utsidan som hon inte kan pga familjen.

Hon har sagt att hon varit ihop med flera svenska killar t.ex. Knappast några vattenkammade korgossar hon dejtat.

Fattar inte hur jävla korkade människor är.

Hade varit en sak om hon vägrade lättklädda plagg, sprit, sexig dans och läste Bibeln på kvällarna. DÅ hade jag förstått om folk verkligen trodde på att hon är religiös och oskuld. Hon kunde ju inte ens Skapelseberättelsen

Samt att hon har åsikter om hur man beter sig i förhållanden på ett sätt man inte har om man inte varit i ett. Distansförhållande på ett år eller vad det var, my ass!

Tanja däremot säger inget för hon har inte haft förhållanden. Dejtande och sex, absolut men inget förhållande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nu var ju inte frågan om hon är oskuld eller inte det handlar mer om att Nardos visar upp en karaktär som inte släpper till för första bästa.😘
..
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-04-24 kl. 21:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in