2021-04-24, 20:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
I helhet hennes karaktär och hennes handlingar visar att hon vågar gå emot en hel grupp, hon vågar stå upp för sig själv, hon vågar försvara människor när det behövs. Samt hon öppnar inte musslan för vem som helst. Hon vet sitt värde som kvinna.😘
Tror du på jultomten också?
2021-04-24, 20:37
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hur kan någon kvinna vara intresserad av honom efter att ha sett det där!?

Bannlyst
För bra stämning. Jag vill se slagsmål för fan.
Medlem
Älskar att dom njuter nu i Bb- huset😘
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ligger värdet som kvinna i huruvida man öppnar musslan eller ej?

Hennes holy water fasad är 100% pga sin familj på utsidan, hon har redan berättat att hon inte har kontakt med sin släkt på hennes pappas sida och vill inte att samma ska hända med sin mammas sida.
Jag tror inte ett skit på att hon inte sett en dick IRL eller är oskuld för den delen
2021-04-24, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Lasta inte andra för dina tillkortakommanden. Det är så billigt att kalla andra för det ena och det andra och du uttrycker dig mycket otrevligt.

Kvinnohatare är ett starkt ord. Jag hatar ingen människa, varken han, hon eller hen. Däremot hatar jag vissa mänskliga beteenden som tex att generellt tillskriva män dåliga och otrevliga egenskaper uteslutande för att de är män.

Man kan tro att du pratar med dig själv, för jag frågade vad fan du menade med vad du skrev och du svarade drygt och då ger jag dig samma kort. End of story hejdå.
2021-04-24, 20:38
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Haha, ska svepa en cider men sippar små munnar för kolsyran gör så unt. Stackars pojke.

Har aldrig hört den bortförklaringen förrut för att inte svepa 🥺 stackare 😁

Brukar ju oftast vara barn som har svårt att dricka snabbt med kolsyran i läsk men i starkvaror? Vekling.

Men, det är ju taktik att hålla pocenten nere så han inte missar ngt i omgivningarna.
2021-04-24, 20:40
Medlem
Citat:
Nej, men en kvinna väljer alltid och en man ska vara värdig.😘

Fint synsätt du har på både män och kvinnor, verkligen. Dina emojis kan du behålla för dig själv.
2021-04-24, 20:42
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Har aldrig hört den bortförklaringen förrut för att inte svepa 🥺 stackare 😁

Brukar ju oftast vara barn som har svårt att dricka snabbt med kolsyran i läsk men i starkvaror? Vekling.

Men, det är ju taktik att hålla pocenten nere så han inte missar ngt i omgivningarna.

100%
2021-04-24, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fint synsätt du har på både män och kvinnor, verkligen. Dina emojis kan du behålla för dig själv.

Står för mitt synsätt vi kvinnor har sån power. Är man rädd om sig själv så är det självklart att man väljer med omsorg.😘
2021-04-24, 20:47
Medlem
basiss avatar
Tanja är ju en riktig stjärna i inmundigandet av cider/öl 👌 🥇

Inte första gången vi ser det, blir nog lite springande till dass (av olika anledningar) under kvällen.
2021-04-24, 20:48
Medlem
Citat:
Står för mitt synsätt vi kvinnor har sån power. Är man rädd om sig själv så är det självklart att man väljer med omsorg.😘
Om man beter sig som ett gäng män tycker är lämpligt har man en sån jäkla power som kvinna. Starka kvinnor är kända för att följa strömmen, verkligen. 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in