2021-04-24, 20:15
Medlem
tack proddisarna spela musik så vi slipper åsa-kent
2021-04-24, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ok, hennes personlighet kommer fram mer utan hennes larviga crush. Hon är mer avslappnad och inte lika fånig och ansträngd utan han.
Hon testade att bjuda på sig själv lite och då tog Adrian direkt avstånd. Så nu sitter hon och kopierar hans tråkighet igen.
Fyfan vilket öde.
2021-04-24, 20:16
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Har produktionen blivit sponsrade av OLW idag? Popcorn, ostbågar och chips i överflöd. AD måste ju vara i extas strax.

Blir nog ursäkten till Madde att dom inte kan sova ihop ikväll: Magknip

Där har vi den! Fri tillgång till massa överbliven köttfärssås också. "Jag har lite unt i magen faktiskt"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skriker fake om röstningarna

kan man hacka usas val genom scytl och dominion kan man nog hacka tv4s popular app, speciellt om man är it tekniker som don pedot de nero
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nja tyvärr denna gång håller jag ej med, när jag gick in och rösta då låg Nardos först och sen Emelie båda hade ca 40%

Det är inte riggat, såklart att både Nardos och Emelie låg först efter dramat så är det förståligt att rösterna fall på just dom
två.😉
2021-04-24, 20:19
Medlem
Ghandis avatar
får se om d e dram om en stund.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Såg flera inlägg inatt efter de lagt sig, att Adrian svek Madde att sova med henne i turkosa, men gick o la sig i sin vanliga säng jämte Nardos, Fast han hade svarat JA på att sova med Madde när hon frågade på badrummet..?
Sen skrev nån att Madde låg och grät
Hur har varit mellan dem idag da? nån som har koll

Alltmer folk skriver skit om Adrian, men det är sanning hur han är beter sig etc. Allt för spelet o komma närmare miljonen... låtsas gilla Madde..

Emelie och Dennis da, hur blir det där? han verkar allmänt trött på henens tjurighet o tjafsa från igår.. hon vill pakta mkt med honom, men han vill bara ha kul o chilla.. Gillar ändå honom, stora björnen Baloo

Han sa till Madde till och med jag kommer snart men sen bara några minuter efter la sig hos Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag tror inte att samtliga män i BB är såååå störda som somliga vill göra gällande. Tror inte kvinnorna i huset uppfattar dem så heller. Det kastas skit hejvilt på samtliga med kuk därinne medan en sån som Emelie kommer undan med vilken sorts beteende som helst, hon är ändå ett offer, precis som Nardos.

Det var DU som skrev
Citat:
Dåligt virke i kvinnorna i årets BB. Inga starka tjejer, stackars Madde som gråter över Adrian och Emelie som blir utsatt för övergrepp av den douche hon gillar. Tess och Tanja blir båda utsatta för en psykopat och våldtäktsman.

Finns egentligen inget mer att skriva om detta, så jävla korkat skrivet är det.
Medlem
Citat:
Nja tyvärr denna gång håller jag ej med, när jag gick in och rösta då låg Nardos först och sen Emelie båda hade ca 40%

Jag var inne i appen när omröstningen kom upp. Emelie hade 40%. Sen uppdaterades appen och då hade hon först 2% och sedan 5%. Simon, Tanja och Madde samt Nardos hade mer än Emelie. Sen försvann omröstningen och det framgår inte hur många som röstat.
Medlem
basiss avatar
Enbart grabbarna grus på DC var ingen höjdare 🙄
2021-04-24, 20:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Det är därför man ej ska titta bara på avsnitt , bäst att kolla klipp och små konton som lägger upp klipp istället , då får man bättre bild om vad som händer
Så är det, Men tyvärr är 90+% av de som röstar inte Leg. Bigologer, som vi i tråden. De kollar bara kvällsavsnitten och röstar efter vad de ser där. Så lätt är det att manipulera folket.

(På precis samma sätt funkar MSM för att påverka sin politisk agenda).
2021-04-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Madde är också sjuk. Hon behöver en psykolog som avprogrammerar hennes besatthet av Lasses husse.

Ja hennes besatthet är creepy. En kille hon knappt bytt saliv och närhet med VET hon, hon vill ses med på utsidan och skulle kunna funka ihop med. Man blir inte så kär i nån man adlig umgåtts med eller lärt känna nånting. Hennes version o firade bild av en bestämd bild, att de SKA passa ihop, är en förutbestämt spektakel i hennes huvud, då hon kollat in honom innan hon gick in...

Läskigt med personer som blir så, ser ingen logik i det. Man måstevällära sig känna av, läsa av en person, likväl som man gör det på utsidan? Ingen skillnad på att va därinne, ok litegrann att det förstoras upp..men ändå man känner väl om nån vill va med en, sova med en etc.. Kom igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in