2021-04-24, 20:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Var inte för hård för han är sjuk. Efterbliven är min gissning. Mest synd om Madde i det här fallet.
Madde är också sjuk. Hon behöver en psykolog som avprogrammerar hennes besatthet av Lasses husse.
2021-04-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hörde du inte när han berättade om när han satte in sin snopp i fågelburen när hans papegoja Lasse var där inne?

Jag tänker på Lasse än idag. Vilket jävla trauma för stackarn.

Hade det inte varit skoj ifall han hade valt papegoja hatten idag Hahahha
2021-04-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Dåligt virke i kvinnorna i årets BB. Inga starka tjejer, stackars Madde som gråter över Adrian och Emelie som blir utsatt för övergrepp av den douche hon gillar. Tess och Tanja blir båda utsatta för en psykopat och våldtäktsman.

HUR kan man inte dra slutsatser av detta? Feministmaffian har bestämt att en ”stark” kvinna ska vinna. Hur Emelie kan vara ”stark” samtidigt som hon låter sig utnyttjas fattar jag inte. Tanja är för lågmäld för att framstå som en ”stark” kvinna (hon verkar alldeles för okaxig).

Sanna mina ord, detta står mellan Queen Nardos armé och Emelies fanatiska fanclub.

En gemensam strategi är att smutskasta alla killar som skulle kunna ha blivit favoriter.

Wait and see.

Nardos är den starkaste därinne. Hon kör sitt race och vågar stå upp både för sig själv och även andra om det behövs.
2021-04-24, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Produktionen motarbetar Simon något extremt. I varje avsnitt där han är med har de klippt han som att han framstår som ett rövhål.

Orsak: De inser att han är den enda som kan hota deras gullegris Nardos.

Det är därför man ej ska titta bara på avsnitt , bäst att kolla klipp och små konton som lägger upp klipp istället , då får man bättre bild om vad som händer
2021-04-24, 20:12
Medlem
basiss avatar
Har produktionen blivit sponsrade av OLW idag? Popcorn, ostbågar och chips i överflöd. AD måste ju vara i extas strax.

Blir nog ursäkten till Madde att dom inte kan sova ihop ikväll: Magknip
2021-04-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
madde ser ut som en glittrig porr nazist

Hahahaha!! Yes...stylisten hahaha
2021-04-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Hahahaha!! Yes...stylisten hahaha

Äsch i kväll är hon eldig😉😘
2021-04-24, 20:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ska landets läskigaste lebba börja med sina hångel lekar nu igen
Hen har hamnat i paradiset och efter att erövrat Julia så är det Tanjas tur. Hen är ett extra stort sexpaket som vill sätta på det som finns närmast. Såg hur vild Judit var i poolen för en tid sedan och det liknade en porrfilm med Glada Hudik-gänget. Så motbjudande person och rösten är vidrig. Har sett hur hur hen har händerna i byxfickan ofta och fingrarna roterar runt där.
2021-04-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Utan tvivel så är dom riggade såklart! Det har åtminstone alla här på FB förstått

Nja tyvärr denna gång håller jag ej med, när jag gick in och rösta då låg Nardos först och sen Emelie båda hade ca 40%
2021-04-24, 20:15
Medlem
vilken tid tror ni juddans lebb lek åsa-kent=fyll tanken på tanja är klar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så man är inte en stark kvinna om man blir utsatt för störda män eller vad fan är det du skriver?

Jag tror inte att samtliga män i BB är såååå störda som somliga vill göra gällande. Tror inte kvinnorna i huset uppfattar dem så heller. Det kastas skit hejvilt på samtliga med kuk därinne medan en sån som Emelie kommer undan med vilken sorts beteende som helst, hon är ändå ett offer, precis som Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Tanja grävde igen under kjolen i röven och lägger sedan den sketna handen i ostbågarna. Hur i helvete kan man göra sådant

Hon och Joel gör så ofta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in