2021-04-24, 19:30
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Det var en gång en papegoja vid namn Lasse som hade oturen att tillhöra Mössans familj.
Som liten grabb brukade nämligen Mössan stoppa in lillsnoppen genom gallret till Lasse och låta honom bita på den...
👱
🥖🐦

Fick Lasse ens tag i något att bita i?
2021-04-24, 19:31
Medlem
Så skönt att se glada toner i BB- huset man kan tycka och tänka både det ena och det andra men i slutändan så löser de saker riktigt bra därinne.🙏 Kudos och må bästa kvinna vinna😉😘
2021-04-24, 19:31
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed

Lasse lyckades faktiskt ta hela i munnen.
2021-04-24, 19:33
Medlem
Fanns Tanja med i den omröstningen om tysta festen?
2021-04-24, 19:36
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Fanns Tanja med i den omröstningen om tysta festen?

alla fanns i den..
2021-04-24, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hörde du inte när han berättade om när han satte in sin snopp i fågelburen när hans papegoja Lasse var där inne?

Jag tänker på Lasse än idag. Vilket jävla trauma för stackarn.

Omg hahah nej jag har totalt missat det 😂😂
Men jag är jäkligt chockad över att han ens berättat nåt sånt
2021-04-24, 19:37
Medlem
Såg flera inlägg inatt efter de lagt sig, att Adrian svek Madde att sova med henne i turkosa, men gick o la sig i sin vanliga säng jämte Nardos, Fast han hade svarat JA på att sova med Madde när hon frågade på badrummet..?
Sen skrev nån att Madde låg och grät
Hur har varit mellan dem idag da? nån som har koll

Alltmer folk skriver skit om Adrian, men det är sanning hur han är beter sig etc. Allt för spelet o komma närmare miljonen... låtsas gilla Madde..

Emelie och Dennis da, hur blir det där? han verkar allmänt trött på henens tjurighet o tjafsa från igår.. hon vill pakta mkt med honom, men han vill bara ha kul o chilla.. Gillar ändå honom, stora björnen Baloo
2021-04-24, 19:39
Medlem
t.om hans grusgrabbar har börjat ifrågasätta hans mössfetish de slår vad om hur länge han kommer ha på sig den
2021-04-24, 19:39
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Jag tror fågeln käka upp den. Snubben är ju helt stel och störd. Måste vara jobbigt att inte ha nåt verktyg i byxan då han är så kär i Joel. Märkte direkt att det hänt Lasses husse något tragiskt i barndomen. Hela karln är en vandrande vålnad som saknar mänskliga egenskaper.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-24 kl. 19:54.
2021-04-24, 19:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Adrian springer omkring från rum till rum och speglar sig nervöst. Han är helt klart obekväm utan sin snuttefiltsmössa. Gissar att han kommer göra ytterligare minst ett outfitbyte ikväll.
2021-04-24, 19:40
Medlem
Åhh Madde.... jag smälter
2021-04-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Såg flera inlägg inatt efter de lagt sig, att Adrian svek Madde att sova med henne i turkosa, men gick o la sig i sin vanliga säng jämte Nardos, Fast han hade svarat JA på att sova med Madde när hon frågade på badrummet..?
Sen skrev nån att Madde låg och grät
Hur har varit mellan dem idag da? nån som har koll

Alltmer folk skriver skit om Adrian, men det är sanning hur han är beter sig etc. Allt för spelet o komma närmare miljonen... låtsas gilla Madde..

Emelie och Dennis da, hur blir det där? han verkar allmänt trött på henens tjurighet o tjafsa från igår.. hon vill pakta mkt med honom, men han vill bara ha kul o chilla.. Gillar ändå honom, stora björnen Baloo

Jag kollade inatt men kan inte minnas att hon grät faktiskt. Men ja däremot sa han ja till att sova men gick sen och la sig i sin säng och skyllde på att han var för full och glömde det typ.
Idag har dom väl snackat lite men inget speciellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in