Citat:
Ursprungligen postat av
tatoomike
Okey då vet alla vad du tycker, tänker och fantiserar om Wrenkler som inte är med i Robinson längre. Har du nåt nytt under solen angående Robinson i nutid?
Frågar den gaddade one-liner-Micke efter. Nej inte för tillfället eftersom vi just nu är inne i den sedvanliga veckoslutspausen utav TV4:s sändningar av Robinson 21. Så jag passade på att i samband med den av PeterZiipens arrangerade och nyligen avslutade omröstning om största robinsonpersonlighet all time avge min syn på vinnaren av den, nämligen den här på forumet i särklass mest omhuldade robinsondeltagare om inte all time så åtminstone för denna säsongen hittills - den fylletatuerade Wrenkler.
För ett par inlägg sedan gav jag en spekulation om hur morgondagens avsnitt kommer att gestalta sig vad det gäller örådets utröstning. Alltså resultatet av den och vem det då blir som får dra ner till återvinningscentralen Gränslandet, såtillvida inte personen ifråga mot förmodan skulle vinna immunitet såklart. Ja det är allt så du får ge dig till tåls åtminstone till tidigast söndag natt vid 3-tiden för nytt från mig. Länkar mitt här omnämnda inlägg så slipper du och eventuellt andra intresserade leta bakåt om vad som högst troligt komma skall
Äh....gör det än lättare å klistrar in:
Beträffande vem som kommer att röstas ut från Lag Nord så är jag tämligen säker på att det blir den intet ont anande Elias och det för att de vill få framtida frid i lägret och heller inte fram till örådet öka den oro de nu har.
Folk har tröttnat på honom överlag och Olivia sa ju hon inga känslor har för någon alls och är hur okey som helst med att skicka hem folk. Annica har han dissat som fan så där har han en säker röst på sig och även lagets missnöje med att det var han som drev på om att hon skulle stå över tävlingen. Säkert har han hackat på Annki för att hon sviktade på balansbommen och Ludde har ju sedan länge haft henne som bollplank så det är som dukat för Ludde att släppa giljotinklingan över Elias hals då även lagledare William är mer än trött på Elias allt för höga svansföring.
Luddes val är enkelt då Elias eventuella styrka, som han för övrigt inte på något sätt har visat, heller inte någon längre tid kommer att behövas då lagen snart kommer att sammanslås. De enda muskler Elias har visat är de i käkregionen och i hans kluvna tunga.