2021-04-24, 12:42
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gissar på att det kommer smaka skit!

Trodde det var omöjligt att misslyckas med en köttfärssås.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kanske blir en liknande rätt som chiliconcarnen som var en rinnande sörja.

Har haft tvn i bakgrunden medan jag sminkade mig och dyngan vad Emelie gnäller på allt. Är det inte bättre att hon lämnar köket?

Är det inte bättre hon lämnar...(punkt) 😁
Medlem
hittanemoos avatar
Alltså är Emelie helt jävla dum i huvudet?

"Det är ko, det kan de inte äta" Hur kan hon inte ha koll på att muslimer inte äter fläsk?

"Kan man äta rått nötkött?" Frågar Joel. Hennes svar är "Nej". Madde, vegetarianen sedan 15 år, får förklara att det är fläsk man inte kan äta rått men nöt går bra.

Är inte Emelies pappa slaktare?! Hon måste ju ha ätit en köttbit medium-rare någon gång?! Jag är förbryllad. Att Joel inte gjort det är inte så konstigt, med Emelie med sin bakgrund borde ju verkligen ha koll på det.
2021-04-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
När fan hade han utbrott? Utifrån klippen så var det bara en konversation tills att Emelie börja skrika om hur 1 mille inte är ett skit för henne

Så tydligt att du inte kollar liven!

Dom har inget klipp på hans fem timmar långa psykosrant om hur ond Emelie är och hur synd det är om honom.
2021-04-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
När fan hade han utbrott? Utifrån klippen så var det bara en konversation tills att Emelie börja skrika om hur 1 mille inte är ett skit för henne

Utifrån KLIPPET ja. Såg du på liven så skrek han åt henne också. Med det sagt säger jag inte att hon inte skrek, för det gjorde hon. Men så jävla trött på att folk här försvarar hans jävla beteende när han inte betedde sig ett dugg bättre.
2021-04-24, 12:44
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Just deras matlagning (eller vad det kan definieras som) har blivit höjdpunkter för mig, det är en blandning av komedi och skräck och det är lika spännande varje gång att se vad resultatet blir 😂

Jag förstår verkligen att Madde ställer upp och lagar sin egna mat. Det hade jag med gjort. Hade hittat på någon specialkost för att slippa deras mat.

SIMON VAR ÄR DU?! Ditt team havererar. Maten smakar toalett.
2021-04-24, 12:44
Medlem
SphincterAnis avatar
Så det blev ingen aktivering av 24h-regeln från Bluffelie...
2021-04-24, 12:45
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså är Emelie helt jävla dum i huvudet?

"Det är ko, det kan de inte äta" Hur kan hon inte ha koll på att muslimer inte äter fläsk?

"Kan man äta rått nötkött?" Frågar Joel. Hennes svar är "Nej". Madde, vegetarianen sedan 15 år, får förklara att det är fläsk man inte kan äta rått men nöt går bra.

Är inte Emelies pappa slaktare?! Hon måste ju ha ätit en köttbit medium-rare någon gång?! Jag är förbryllad. Att Joel inte gjort det är inte så konstigt, med Emelie med sin bakgrund borde ju verkligen ha koll på det.

Nej, det är inte bra att äta rå nötfärs. Var inte lika dum som Narnia nu
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Deras matlagning är värre än jag trodde!

Joel: *smakar* nä, mer salt!
Emelie: *smakar inte* mer salt? Är du säker?
Joel: mer salt!
Emelie: *gör sin "vem fes-min", håller upp handflatan och får ut ett litet berg salt som hon vänder i*
Avstängd
de lär koka sönder pastan oxå wtf är detta
Medlem
Att Emelie försökte påverka Nardos för att rädda Madde tror jag inte en sekund på. Emelie vet att Madde är populär och sitter därför hellre mot Pedram än henne. Hade Madde varit lika populär som Jacky eller Pedram lika populär som Simon hade Emelie inte sagt ett ord. Hennes chans att få Nardos att tänka om var att säga att hon ville rädda Madde, inte att hon hellre sitter mot Pedram då han är mindre populär. Sen att hon skulle få hämnd på Pedram samtidigt var bara en bonus.

Madde är en bonde i ett schackspel. Hennes enda chans att bli drottning är om hon inte blir offrad av Emelie, Nardos, Mergim och Adrian, som inte kommer tveka en sekund på att göra det om så krävs. Man önskar att Madde kunde se att hennes närmsta vänner är hennes största fiender men hon är alldeles för naiv.

Med det sagt älskar jag att spelet är igång. Gruppen gör som vanligt sitt yttersta för att kväsa det men om produktionen kan fortsätta kasta bensin på elden blir det svårt. Just nu känns det givet att Emelie och Pedram kommer gå in i Annexet på måndag och klara sig samtidigt som Mergim och/eller Dompa åker.

Main storyline just nu är Emelie vs. Pedram. Samtidigt lurar Adrian i kulisserna och det ska bli intressant att se vad han gör när han befinner sig i farozonen.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nej, det är inte bra att äta rå nötfärs. Var inte lika dum som Narnia nu
Har du hört talas om råbiff? Dessutom är den ju uppvärmd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in