2021-04-24, 12:30
Medlem
Köttförssoppa på gång igen. Emelie vill hålla i vatten! Joel protesterar men jag tror att hon kommer göra som hon vill ändå, som hon brukar.

Förresten, varför kokar de köttfärsen? Vore det inte bättre att bryna den i stekpanna först?
2021-04-24, 12:31
Medlem
__Alez__s avatar
Hoppas två åker på måndag. Så många man tröttnat på i huset.
2021-04-24, 12:31
Medlem
Emelie ska ut på måndag. Ingen behållning att ha henne kvar i huset.
2021-04-24, 12:32
Avstängd
Ollonhuven sluta censurera
2021-04-24, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hon curlar de i huset så mycket. Hjälper alltid till att laga mat och att diska. Hoppas verkligen hon släpper Adrian annars är risken stor att hon blir hans nya mamma...

Dock så lagar hon ofta veggen, det hade jag med gjort om jag hade specialkost i det huset. Hade inte litat på att Emelie och Joel skulle laga bra mat. Jag är bra på att laga mat och tycker det är skoj så hade också ställt upp på det.

Men hon går ju runt och städar med, det vinner hon inte själv så mycket på.

Tror bara hon är så som person, omhändertagande, hjälper till osv
Men hon får inte direkt några + för det av de andra deltagarna när det kommer till nomineringarna osv
Men bra att hon inte ändrat sig iallafall för att för taktiken skull.
Jag gillar Madde, vet att hon inte kommer vinna men har gärna henne kvar ett tag till
2021-04-24, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gissar på husmöte efter frullen

Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Dessutom så kan de vara värt att ha kvar peddi (som jag förövrigt inte heller tål) för att vara en nagel i ögat på Emelie.

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie ska ut på måndag. Ingen behållning att ha henne kvar i huset.

Emelie slår alla nominerade på måndag med minst 20% marginal, så glöm bara det.
Pedram lr Mergim åker ut.
2021-04-24, 12:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxyo
Ja, så de klarar av att "festa" ikväll också. Inte lätt att vara deltagare och tävla om en miljon.
De ska väl fan vara vakna när jag är det? De är med i TV för min underhållning.
2021-04-24, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag missade Pedrams utbrott på Emelie igår och kollade i efterhand..

Sorry Pedram, men du förlorade min röst på Måndag. Inte ens för att savea Simon och Tanja kan jag med att rösta på honom nu. Förstår vad Emelie menade med "sitta där med sin stora kuk och köra härskarteknik" nu. Dessutom fick jag flashbacks till hur han slemmat efter Tess och Tanja. Usch!

Som en maktkåt maffiaboss med ett hästhuvud att leverera i bakluckan så satt han där manspreadande och gestikulerade och klappade händerna medan han kastade ur sig floskel efter floskel. Han hade säkert spelat upp scenen i huvudet i flera timmar innan han slog till.

Alla tre var idioter igår. Skiter i vem som lämnar nu. Kommer inte rösta på nån.. Möjligtvis Madde för att hon är godhjärtad och normal åtminstone.

När fan hade han utbrott? Utifrån klippen så var det bara en konversation tills att Emelie börja skrika om hur 1 mille inte är ett skit för henne
2021-04-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Dennis åker ut
2021-04-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Emelie körde uttröttningstaktiken, tjatade hål i huvudet på Nardos. Nardos är inte van att ta emot information via öronen eftersom hon aldrig lyssnar, men AEmiliae lyckades ny hennes undermedvetna.

Hon har varit med i tafs programmet är det nått Nardos kan göra är att prata och diskutera och ha sina egna åsikter och val.
2021-04-24, 12:36
Medlem
upptagetvardets avatar
Emelie hade i ett halv saltkar
2021-04-24, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Tror du Dennis klarar sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in