2021-04-24, 12:18
Medlem
hittanemoos avatar
Joel mår fortfarande inte bra och med tanke på natten borde han verkligen få ett besök hos Nalle Puh. Han är så less på att vara bästis med Emelie. Han borde hänga i bubbelbadet med turkosa lite istället. För hans psykes skull. <3

Och med det att han inte fått bekräftelse; på ett sätt får han det hela tiden. Han är är aldrig nominerad (eller i risk att bli det) och han blir aldrig blockad från något. Att göra sig populär i en grupp som bor med en 24/7 är ändå starkt.

Har de som har städvecka ens tackar honom för att han städade efter hela festen igår natt? Och varför kan Madde aldrig bara slappa och inte curla alla i huset och hjälpa till med allt hela tiden?
Senast redigerad av hittanemoo 2021-04-24 kl. 12:20. Anledning: Lägga till
2021-04-24, 12:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vi tänker så lika min käre Ridne. Exakt det skrev jag i natt (efter att tidigare kampanjat för Pedram). Han visade verkligen maffia-tendenser igår och hans ortenspråk om att vända hans egna lillasyster (Nardos) mot honom. Orkade inte. Och att han satt allierad med Mergim och Adrian. Urk.

Madde är inte nominerad, men jag funderar på att rösta på Dompa för att öka sannolikheten att Mergim eller Pedram åker.

Ja just det..haha fan Madde klarade sig ju! :P Ja då skiter jag i att rösta alls då. Alla fyra kan åka for all I care..

Ja alltså jag tänkte "wow vad bra att han sa ifrån till Emelie" sen såg jag klippet och insåg hur patetisk och otäck han är. Sitter där svart i ögonen och klappar händerna.

Vilken trevlig stämning det verkar vara därinne idag.. Emelie skiner som en sol
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Undrar hur många hon komma suga av för att hon skall förverkliga sin idiotdröm som kommer fallera. Hon knullar sig fram i allt hon gör

Men influensers brukar göra kollektioner ihop med typ guldfynd och då står dem bara för hur dem vill att att smycket ska se ut och namn. Resten sköts av guldfynd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Emelie börjar direkt, tog hon inte sin 24h igår? mytoman

Har hon sagt att hon ska lämna igen?
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kan int emelie bara hålla käften och sluta skylla ifrån sig angående bråket hon är minst lika delaktig som peddi pga hennes smutsiga spel
Omöjligt att få tyst på henne, pratar man med henne så går käften i 1000kmh och hon skriker m.m hon behöver sitta inspärrad på psyket
2021-04-24, 12:22
Medlem
Ridnes avatar
Söta Madde ställer upp och hjälper till att laga mat fast hon inte är i matteamet.. Hon är nästan för snäll. <3 Tycker hon ska dumpa Surmelie för hon är ingen riktig vän.
2021-04-24, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
maddes nude har man sett mycket...nästan så man antar bb godkänt sponsringen. Det mesta annat är övertäckt företagsnamn. logos.
Jag tror nästan det. De pratade om en goodiebag så det kanske till och med samordnats av BB. Tycker att kameran ibland zoomar in på paletten mm.
2021-04-24, 12:26
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Söta Madde ställer upp och hjälper till att laga mat fast hon inte är i matteamet.. Hon är nästan för snäll. <3 Tycker hon ska dumpa Surmelie för hon är ingen riktig vän.

Hon curlar de i huset så mycket. Hjälper alltid till att laga mat och att diska. Hoppas verkligen hon släpper Adrian annars är risken stor att hon blir hans nya mamma...

Dock så lagar hon ofta veggen, det hade jag med gjort om jag hade specialkost i det huset. Hade inte litat på att Emelie och Joel skulle laga bra mat. Jag är bra på att laga mat och tycker det är skoj så hade också ställt upp på det.

Men hon går ju runt och städar med, det vinner hon inte själv så mycket på.
2021-04-24, 12:27
Medlem
”De BeHövEr InTe SnAcKa SkIt Om MiG NäR JaG äR tRe MeTeR bOrT.”

Undrar hur nära ska det vara för att falla under ”snacka skit om någon framför någon” som personen i fråga själv sagt att hon kör med.
2021-04-24, 12:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hon curlar de i huset så mycket. Hjälper alltid till att laga mat och att diska. Hoppas verkligen hon släpper Adrian annars är risken stor att hon blir hans nya mamma...

Dock så lagar hon ofta veggen, det hade jag med gjort om jag hade specialkost i det huset. Hade inte litat på att Emelie och Joel skulle laga bra mat. Jag är bra på att laga mat och tycker det är skoj så hade också ställt upp på det.

Men hon går ju runt och städar med, det vinner hon inte själv så mycket på.

Jaa.. hon kör över sig själv och curlar för att hon är alldeles för snäll. Nu verkar det nästan som att de har börjat lämna disken för att de vet att hon tar den.. Hon förtjänar bättre än Adrian så jag hoppas också hon vaknar upp ur sin rosa dröm också! Hon kanske måste ut ur huset för att inse hur det ligger tilll.
2021-04-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Har inte de flesta nardosfans emelie som nr 2 och alla emelies fans har nardos som
nummer 2? Brukar se att man hejar på dem tillsammans så dem kör kanske neutralt o röstar på emelie

Efter all drama igår , lär Nardos fans rädda tönten peddo
2021-04-24, 12:30
Avslutad
Såg inte detta resultat förrens nu från tidigare i veckan, hela 64% svarade Mergim på frågan vem man hade viljat blocka från en immunitet.

https://cdn.discordapp.com/attachments/786911202579185685/834387283150241832/image0.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in