2021-04-24, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sant 👍

Jag kan bara instämma
2021-04-24, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det var ju Pedram som förstörde festen, han hade FLERA timmar innan som han hade kunnat ta upp detta med Emelie på. Men tydligen behövde han både alkohol och massa folk runt omkring innan det fega aset öppnade käften åt henne ens
Precis!! Äcklet sitter i 9 timmar på rummet och laddar upp och ska snacka runt till alla först sen explodera med sitt TILIT, RESPEKT,KÄRLEK!!!! Och så ska han stå och skrika direkt efter att han är en person som inte kan hålla det inom sig och måste säga till direkt. Jävla äckel
2021-04-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Joel vill tagga hem för att han insett att hans bästis därinne är en falsk fitta.

Hans bästis? två av hans bästisar annars. Glöm inte Nardos, hon är inte oskyldig på något sett
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kan inte låta bli att undra om Joel ser igenom och förstår att det här med att Emelie hellre ville ha Peddi nominerad inte handlar om att hon är så mån om att rädda Madde som hon vill få det att framstå. Det blir riktigt intressant att se hur alla tänker framöver vid nomineringarna.

Joel kan nog inte tänka så, HAN är för ärlig, godtrogen och för ung.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Rösta kvar på Pedram på måndagsfinalen om ni vill att Emelie ska sitta löst kommande veckor och tappa det. Pedram kommer garanterat lägga sina röster på Emelie. Det spelar ingen som helst roll vem av Emelie, Dompa eller Mergim som åker. Dock gärna Emelie eller Mergim.

Pedram är en person som har noll respekt för kvinnor, och då menar jag inte bara mot Emelie. Vi såg samma sak mot Therese. Samma sak mot Nardos. När han pillade på Tanja som var jättefull och inte ville något, samma den gången när han tog på Therese som inte ville. Han blir svart i ögonen, flinar och biter ihop om vartannat (tex den gången i gymmet med Therese). Hans sätt när något går emot han är inget en vanlig människa skulle göra.

Pedram är en riktigt obehaglig och oberäknelig människa som alla tjejer bör passa sig för. Kan han så ofta se så svart i huset med massa kameror, så vill jag inte veta vad han gör hemma inom någons fyra väggar.

Att folk är beredda att rösta kvar en sån person gör mig rädd. Sånt beteende får inte accepteras.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han är autistisk. Det finns inget att förstå med det beteendet mer än att det är avvikande ifrån normen.

Jag har också tänkt i dom banorna för det finns likheter och dom är många .
2021-04-24, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Samt att så fort en man tar ton (igår Dennis) så viker han av med alfahane-beteendet och verkar ta vad mannen säger med större kraft. Emelie satt ju och bad om att han skulle höra vad hon sa, men han hade redan bestämt sig att hon var ditt och datt. Men Dennis ord vägde tyngre, då tog han honom på orden helt plötsligt. Detta är inget en man kan förstå, bara vi kvinnor som blivit tystade av män.

Och nej, jag är ingen rabiat feminist. Igår såg jag en medsyster (kan männen kalla varandra för ’bror’ kan jag kalla henne för syster) som blev tystad och beskylld, vilket gjorde Emelie skogstokig. Sen lägger jag ingen värdering i hur Emelie spelat eller inte spelat spelet. Pedrams beteende var INTE OK.
Håller helt med! Mitt avsky mot honom har inget med spelet och göra utan hur han beter sig mot andra människor
2021-04-24, 11:03
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis!! Äcklet sitter i 9 timmar på rummet och laddar upp och ska snacka runt till alla först sen explodera med sitt TILIT, RESPEKT,KÄRLEK!!!! Och så ska han stå och skrika direkt efter att han är en person som inte kan hålla det inom sig och måste säga till direkt. Jävla äckel

Eh, Nardos berättade allting (om Emelie) för Pedram någon timme innan festen?
Varför ljuger folk så mycket härinne när de flesta som skriver här även ser liven och rakt igenom era lögner?
2021-04-24, 11:06
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram är en person som har noll respekt för kvinnor, och då menar jag inte bara mot Emelie. Vi såg samma sak mot Therese. Samma sak mot Nardos. När han pillade på Tanja som var jättefull och inte ville något, samma den gången när han tog på Therese som inte ville. Han blir svart i ögonen, flinar och biter ihop om vartannat (tex den gången i gymmet med Therese). Hans sätt när något går emot han är inget en vanlig människa skulle göra.

Pedram är en riktigt obehaglig och oberäknelig människa som alla tjejer bör passa sig för. Kan han så ofta se så svart i huset med massa kameror, så vill jag inte veta vad han gör hemma inom någons fyra väggar.

Att folk är beredda att rösta kvar en sån person gör mig rädd. Sånt beteende får inte accepteras.

+1 på den. Han har varit i huset på övertid sen start, han ska ut på måndag.
2021-04-24, 11:06
Medlem
Ghandis avatar
Ska sanningen komma fram om peddots attack igår på emelie? han skrev och gestikulerade och gick på.
Hon satt o pratade lugnt med adrian och gick hur bra som helst. Sen kommer han o attackerar o skriker.
Sen säger han till nardos att han inte skrek o pratade lugnt .
2021-04-24, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Världen behöver fler Tanja. Klona henne! ❤️

Skön tjej! Så plus en på den!
Observera att Adrian lagt om sitt spel som jag förutspådde..

Adrian är så genomskinlig. Tycker om att titta på tanya i poolen plötsligt istället för mat.. han spelar varje minut.
2021-04-24, 11:07
Medlem
Paladins avatar
Vad händer idag?

Eftermiddag:
Tittarfrågor i BB Honesty

Kväll:
Silent disco
Fest

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto