Citat:
Ursprungligen postat av
Nolan11
Rösta kvar på Pedram på måndagsfinalen om ni vill att Emelie ska sitta löst kommande veckor och tappa det. Pedram kommer garanterat lägga sina röster på Emelie. Det spelar ingen som helst roll vem av Emelie, Dompa eller Mergim som åker. Dock gärna Emelie eller Mergim.
Pedram är en person som har noll respekt för kvinnor, och då menar jag inte bara mot Emelie. Vi såg samma sak mot Therese. Samma sak mot Nardos. När han pillade på Tanja som var jättefull och inte ville något, samma den gången när han tog på Therese som inte ville. Han blir svart i ögonen, flinar och biter ihop om vartannat (tex den gången i gymmet med Therese). Hans sätt när något går emot han är inget en vanlig människa skulle göra.
Pedram är en riktigt obehaglig och oberäknelig människa som alla tjejer bör passa sig för. Kan han så ofta se så svart i huset med massa kameror, så vill jag inte veta vad han gör hemma inom någons fyra väggar.
Att folk är beredda att rösta kvar en sån person gör mig rädd. Sånt beteende får inte accepteras.