2021-04-24, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nja kul och kul. Det var väl lite hetsigt i typ 10 min. Sen blev det fredspipa och nu är det väl lite stelt.
Hade ju hellre sett att det pågick i 3 timmar, ett utmattningskrig helt enkelt
Då missade jag ingenting. Man vill ju ha ett helveteskrig i timmar, inte ett kort tjafs. Nu ska jag läsa ikapp innan jag ska ta mig en redig dagsfylla i goda vänners lag.
2021-04-24, 10:53
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
In och skriv frågor till deltagarna som hänger löst på instagram nu. Go go go.

"Emelie, varför kallar du din uppenbara paktning i torsdags för "spekuleringar"?
2021-04-24, 10:54
Medlem
Citat:
Nu kör Emelie igång operation offer. Trodde hon skulle tänka klarare nykter men nähädå. Fortfarande alla andras fel och Pedram som förstörde festen för alla (hahahahaha?). Som en obstinat 13 åring. Bara lämna Emelie. Snälla. Stämningen skulle bli såååå mycket bättre utan dig i huset.

Nu skall hon sluta vara ärlig med. Vilken förlust för huset!!

Det var ju Pedram som förstörde festen, han hade FLERA timmar innan som han hade kunnat ta upp detta med Emelie på. Men tydligen behövde han både alkohol och massa folk runt omkring innan det fega aset öppnade käften åt henne ens
2021-04-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Håller verkligen inte med om det, peddot är en riktigt obehaglig människa när han drar igång sitt shit och det är alltid mot tjejer.

Samt att så fort en man tar ton (igår Dennis) så viker han av med alfahane-beteendet och verkar ta vad mannen säger med större kraft. Emelie satt ju och bad om att han skulle höra vad hon sa, men han hade redan bestämt sig att hon var ditt och datt. Men Dennis ord vägde tyngre, då tog han honom på orden helt plötsligt. Detta är inget en man kan förstå, bara vi kvinnor som blivit tystade av män.

Och nej, jag är ingen rabiat feminist. Igår såg jag en medsyster (kan männen kalla varandra för ’bror’ kan jag kalla henne för syster) som blev tystad och beskylld, vilket gjorde Emelie skogstokig. Sen lägger jag ingen värdering i hur Emelie spelat eller inte spelat spelet. Pedrams beteende var INTE OK.
2021-04-24, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då missade jag ingenting. Man vill ju ha ett helveteskrig i timmar, inte ett kort tjafs. Nu ska jag läsa ikapp innan jag ska ta mig en redig dagsfylla i goda vänners lag.

Precis! Men då måste vi få ut fredsmedlarna Judith, Dennis och Joel för att det ska ske.
2021-04-24, 10:56
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Samt att så fort en man tar ton (igår Dennis) så viker han av med alfahane-beteendet och verkar ta vad mannen säger med större kraft. Emelie satt ju och bad om att han skulle höra vad hon sa, men han hade redan bestämt sig att hon var ditt och datt. Men Dennis ord vägde tyngre, då tog han honom på orden helt plötsligt. Detta är inget en man kan förstå, bara vi kvinnor som blivit tystade av män.

Och nej, jag är ingen rabiat feminist. Igår såg jag en medsyster (kan männen kalla varandra för ’bror’ kan jag kalla henne för syster) som blev tystad och beskylld, vilket gjorde Emelie skogstokig. Sen lägger jag ingen värdering i hur Emelie spelat eller inte spelat spelet. Pedrams beteende var INTE OK.

Men sluta snacka skit. Pedram skötte det bra. Emelie är vidrig och hon var vidrig igår med.
2021-04-24, 10:56
Medlem
Citat:
Men eller hur. Hon snirklar och ringlar sig så mycket att hon bokstavligt biter sig själv i röven nu. Säger emot sig själv heeeela tiden.

"Jag kan inte hjälpa att folk lyssnar på mig och misstolkar mig"
"Lyssna på mig, vi måste rösta på Pedram"

"Jag kan inte spela detta spelet"
"Jag kan spelet. Jag vet hur man spelar."

"Jag är inte här för miljonen"
"Klart jag vill vinna miljonen"

Finns MASSOR att ösa ur i den källan!
Right on spot 👍
2021-04-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Varför frågar inte nån Emelie varför hon är så panikslagen att sitta mot just Maddison?

Jag har en misstanke om att spelaren Emelie (som redan sett Madde bli räddad ett antal gånger) tänker att Madde är i samma ”kategori” som hon, ”den snygga som kan tänkas ha en kärleksrelation i huset”. Deras inbördes konkurrens är därför extra stor då Emelie är utbytbar mot Madde. Emelie har enbart egoistiska skäl till detta, det handlar inte ett dugg om Madde, om nån nu trodde det.

Japp så är det 100%!
Hon gör det absolut för sin egen skull också inget annat.
2021-04-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Men sluta snacka skit. Pedram skötte det bra. Emelie är vidrig och hon var vidrig igår med.

Freedom of speech, gubben 😘
2021-04-24, 10:58
Medlem
SphincterAnis avatar
Joel vill tagga hem för att han insett att hans bästis därinne är en falsk fitta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vad är det för djävla larvigt snack om att man ska rösta med hjärtat? Det gäller väl för fan att rösta med hjärnan. Du är verklighetsfrånvänd, människa!!! Vem skulle förresten vilja ha vänner i det där dårhuset? Emilie växer i mina ögon för var dag.

Det är ett spel 100% att dom röstar med hjärtat kommer inte funka i längden , men dom fattar ju inte där inne om detta. Dom kommer att rösta via hjärnan och stanna varandra ju längre in på slutet. Va ju på tiden att nån börja köra på där inne , tönten Emelie kör ju bara igång spelet som det ska vara.

100% rätt att dom ej kommer umgås efter som dom tror. Va ju samma sak förra året. Få som umgås med varandra sen förra året.
Medlem
så vem är det som snackar om gårdagen hela tiden och ältar med världens största offerkofta? ja inte är det peddi iallafall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in