2021-04-24, 09:56
Medlem
Nej! varför ska dom hålla BB Honesty i uppdragsrummet!, roligare framför dom andra i vardagsrummet
så det kan bli kritiska följdfrågor. Nu kommer allt stanna i uppdragsrummet
2021-04-24, 09:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Folk ska få lida för sina misstag. Jag hoppas verkligen inte att det blir nåt husmöte där alla ska krama om falska Emelie.
Aint gonna happen, folk är skitless på emelie!
2021-04-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Pedram och Emelie såg inte varandra mer efter deras snack.
Efter en stund hade Emelie och Nardos ett nytt tjafs i köket. Sen pratade de inte mer under resten av natten innan båda la sig i sina sängar (fortsatt osams).

Det värsta som kan hända idag är att alla kramar om Emelie och säger att allt varit ett missförstånd, när det borde vara uppenbart för alla att hon varit ledaren för den enda pakten som finns i huset. Särskilt när hela huset hatat idén om paktningar. Nu vill vi se konsekvenserna av det. Ingen mer falsk kärlek.

Jag håller med.

Emelie visar sina true colors. Man dömer andra utifrån hur man är själv och det är exakt därför hon har dragit igång detta. Hon kommer se när hon åker ut och med tanke på så tror jag att hon åker hem rätt snart....
2021-04-24, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hääärligt att inta morgonkaffet iförd leopardbaddräkt! GO TANJA! 🤣🤣🤣

Världen behöver fler Tanja. Klona henne! ❤️
Medlem
Ser lite svajigt ut för Madde och dompa i soffan vid poolen haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nej! varför ska dom hålla BB Honesty i uppdragsrummet!, roligare framför dom andra i vardagsrummet
så det kan bli kritiska följdfrågor. Nu kommer allt stanna i uppdragsrummet

alla kanske ska vara i uppdragsrummet vet vi vila som ska leda honesty denna vecka?
2021-04-24, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla kanske ska vara i uppdragsrummet vet vi vila som ska leda honesty denna vecka?

Ok, hoppas de. Nä, vi kommer antagligen få rösta om det som sist
2021-04-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Ser lite svajigt ut för Madde och dompa i soffan vid poolen haha

Tanjas idé att Dompa skulle plaska med fötterna. Tror (hoppas) de kommer att drutta i! 😁
2021-04-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok, hoppas de. Nä, vi kommer antagligen få rösta om det som sist

vi fick väl aldrig rösta förra gången?
2021-04-24, 10:06
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
För helvete nu säger Emelie att hon och Adrian har glidit ifrån varandra pga Madde!
Att Madde skulle bli sur, dra mig baklänges!
Emelie e galen!

Fast det är iofs sant. Madde blir sjukligt svartsjuk när Adrian hänger med andra tjejer än henne själv. Dödsblickar 🙀
2021-04-24, 10:07
Medlem
Såg på klippet i appen från igår nu. Och fick se saker jag inte såg igår (tack vare att utomhus kameran inte är i bruk ännu) Och får säga, fan va bra Mergim! visst att han njöt lite igår. Men bra sagt till Pedram på utegården
2021-04-24, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vi fick väl aldrig rösta förra gången?

Jo, det fick vi väl? vilka som skulle programleda. Eller det kanske bara vad en fråga om vilka vi skulle valt. Kommer inte ihåg. Så jävla mkt frågor i den jävla appen hela tiden så man glömmer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in