2021-04-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja så kan det ju vara. Men det vore skönt om hon åtminstone hade någon form av självinsikt då så att hon åtminstone kunde fundera på varför det stormar som fan kring henne. Det kan man ju tycka BORDE väcka någon form av tanke i stil med "Kan jag ha gjort något fel? Fan det kanske jag har!". MEn nä. Empan kör bara på. I 110 km/h med sin egen version. Blä.

Ja. Å sen dumförklarar hon alla som ser på liven, hon ”översätter” vad som hände, highlightar det som är till hennes fördel och förmildrar det som är negativt för henne.

Kollade på klippet i appen nu. Det är Emelie som börjar skrikandet och gestikulerandet, både mot Pedram och mot Nardos. Alla som tycker synd om henne och att hon befann sig i nån form av underläge och blev attackerad kan lägga ner.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Okej hur tänker Flashback kring måndag veckofinalen? Vem ska ni rösta kvar? Personligen tänker jag rösta kvar pedram enbart för att han inte kommer rösta emot turkosa rummet medan mergim och Dennis kan göra det. Dessutom kommer Pedram förmodligen rösta på Emelie nästa torsdag, hon får gärna lämna 🙃
Går i liknande funderingar som dig. Har inte bestämt mig helt riktigt än lite beroende på hur helgen utspelar sig. Men mitt mål (i allt) just nu är att skydda turkosa och bli av med Emelie och Mergim initialt.
Medlem
Citat:
Okej hur tänker Flashback kring måndag veckofinalen? Vem ska ni rösta kvar? Personligen tänker jag rösta kvar pedram enbart för att han inte kommer rösta emot turkosa rummet medan mergim och Dennis kan göra det. Dessutom kommer Pedram förmodligen rösta på Emelie nästa torsdag, hon får gärna lämna 🙃

samma här tar emot som fan men kommer rösta på peddi
2021-04-24, 10:38
Medlem
Citat:
Emelie sitter verkligen och ljuger alla rakt upp i ansiktet. Noll respekt för sina medboende eller för att vara sanningsenlig. Hon är fan läskig. Vad håller hon på med? På riktigt?

Hon är rädd. Övertydligt. Hon vet att hon är avslöjad. Men jag tror att hon ljuger så mycket om sina intentioner att hon faktiskt TROR på det själv, vilket gör det enklare att fortsätta argumentera för att hon "enbart spekulerat" och att ingen ska ta det hon säger på allvar. Vilket givetvis är skrattretande för oss tittare som ser allt, tänker främst på samtalet med Nardos och Joel(?) i sovrummet efter att de fått reda på att en fjärde skulle nomineras. Det var LÅNGT IFRÅN enbart SpEkUlAtIoNeR.

Sen är det ju det här med att hon själv uttalat att hon är manipulativ av rang, att manipulera är vad hon "gör bäst". Blir ytterligare ett lager av komik. Herrejisses.
2021-04-24, 10:39
Medlem
Affärskvinnan Tanja ska släppa smyckeskollektion när hon kommer ut men vet inte vad smyckena ska kosta
2021-04-24, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här tar emot som fan men kommer rösta på peddi

Peddi blir det här också. För 24 timmar sen var jag inne på Dompa för jag tyckte han var rolig. Han är inte ett dugg rolig för nu är han lika ärlig som Aemiliae. Dessutom, när nu Aemiliae har dragit upp riktlinjerna så är jag lojal mot alla som är lojal mot turkosa.
2021-04-24, 10:40
Medlem
Citat:

Hur FB kommer rösta kan jag inte svara på, vi är ju aldrig överens ändå. Men just nu kommer jag antingen rädda kvar Emelie eller Pedram (kan ändras till imorgon och Måndag) Men så är läget just nu.
Jag vill ha kvar dom som kan skapa drama så länge det bara går.
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-04-24 kl. 10:43.
Medlem
Citat:
Går i liknande funderingar som dig. Har inte bestämt mig helt riktigt än lite beroende på hur helgen utspelar sig. Men mitt mål (i allt) just nu är att skydda turkosa och bli av med Emelie och Mergim initialt.

Samma här! Ser hellre (hoppas Tanja) någon från turkosa vinna hela skiten än rosa!
Medlem
Citat:
Emelie sitter verkligen och ljuger alla rakt upp i ansiktet. Noll respekt för sina medboende eller för att vara sanningsenlig. Hon är fan läskig. Vad håller hon på med? På riktigt?
Hur mkt ljög inte peddot igår då, satt och sa att Emelie hade ljugit, lurat och manipulerat flera personer där inne och när nardos säger det till honom så ljuger han rakt upp och säger att han inte sa så
2021-04-24, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hur FB kommer rösta kan jag inte svara på, vi är ju aldrig överens ändå. Men just nu kommer jag antingen rädda kvar Emelie eller Mergim (kan ändras till imorgon och Måndag) Men så är läget just nu.
Jag vill ha kvar dom som kan skapa drama så länge det bara går.

Emelie kommer redan bli räddad av BB gubbarna, men ryker någon från turkosa kan vi glömma drama.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Affärskvinnan Tanja ska släppa smyckeskollektion när hon kommer ut men vet inte vad smyckena ska kosta

Smart att inte säga nåt om det. En affärskvinna undersöker marknaden och sitt varumärkesvärde först om hon vill optimera sina möjligheter. 😉
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon är rädd. Övertydligt. Hon vet att hon är avslöjad. Men jag tror att hon ljuger så mycket om sina intentioner att hon faktiskt TROR på det själv, vilket gör det enklare att fortsätta argumentera för att hon "enbart spekulerat" och att ingen ska ta det hon säger på allvar. Vilket givetvis är skrattretande för oss tittare som ser allt, tänker främst på samtalet med Nardos och Joel(?) i sovrummet efter att de fått reda på att en fjärde skulle nomineras. Det var LÅNGT IFRÅN enbart SpEkUlAtIoNeR.

Sen är det ju det här med att hon själv uttalat att hon är manipulativ av rang, att manipulera är vad hon "gör bäst". Blir ytterligare ett lager av komik. Herrejisses.
Men eller hur. Hon snirklar och ringlar sig så mycket att hon bokstavligt biter sig själv i röven nu. Säger emot sig själv heeeela tiden.

"Jag kan inte hjälpa att folk lyssnar på mig och misstolkar mig"
"Lyssna på mig, vi måste rösta på Pedram"

"Jag kan inte spela detta spelet"
"Jag kan spelet. Jag vet hur man spelar."

"Jag är inte här för miljonen"
"Klart jag vill vinna miljonen"

Finns MASSOR att ösa ur i den källan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem