2021-04-27, 00:32
Medlem
Mouchinos avatar
De måste nominera varandra annars kan BB slänga upp alla i appen NU så kan vi välja ut en vinnare direkt, här och nu!
2021-04-27, 00:33
Medlem
Blev Madde blev sur över Tanja och Adrian. Hjälp är svartsjukan igång igen
2021-04-27, 00:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pedram bygger upp för att ingen ska nominera honom mer, fy fan.
Det skrev jag för en timme sen att han skulle göra. Ingen kommer våga nominera honom och därför kommer han sitta i finalen. Dom skakningarna och svarta ögonen kan skrämma vem som helst. Han är safe från och med nu.
2021-04-27, 00:34
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tror isf han får varning för bitchslapen.

Tror det kan stämma faktiskt. Den där kramen avslöjade det!
2021-04-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis han måste lugna ner sig lite och låta henne leda också och ta initiativ.

Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pedram bygger upp för att ingen ska nominera honom mer, fy fan.

Han talar om att han tar det personligt och att man inte ska köra spelet? Han skulle ha lämnat ikväll för hans ego klarar inte sånt här!
Bannlyst
Madde paktkungen 👮🏽‍♀️😱👏👏👏✌️👮🏽‍♀️
2021-04-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tror isf han får varning för bitchslapen.
Inte omöjligt, den var varken snyggt eller smart gjort. Dompa för fan, hjärnan!!
2021-04-27, 00:36
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Precis. Jag har märkt det och man vet vart man ska vända sig om det blir problem. Imponerande kunskaper och stor expertis. Flintskallen Phil kan slänga sig i väggen..

Men det är lite tjusningen och förbannelsen med Flashback. Alla är genier, har en lägenhet på 400 kvm på 20 våningen i SoHo med en Lamborghini som vardagsbil man tar till IKEA
Lägg därtill att man är före detta modell och världsvan.
2021-04-27, 00:37
Medlem
Är det lite halv-pakt från Madde nu
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kom igen, Madde! Var världens sämsta kompis och hångla upp Dompa!
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vet inte men jag blir inte klok på Joel för det känns som att det inte är helt äkta med honom. Han verkar också vara mycket för kamerorna och ska hålla på med showtime och grejer. Vet inte, det är något som inte stämmer för man märker att han har något mörkt över sig också. Han är dubbel!

Enbart en teori

Jag avskydde Joel i början och tyckte att han spelade för mycket för kamerorna a la Anty, Amilia o Mergim 2020

Men efter cirka vecka 3 lugnade han ner sig o, syntes knappt, speciellt för kamerorna

Tror helt ärligt att han har haft ett tufft liv och döljer detta med att bry sig om andra och jag vet inte vad. Jag anser inte att det är falskspel, men av dem i huset utöver Tanja har han haft det svårt i livet och speciellt med att komma tillrätta med vem han är.

Jag kan inte tala för alla, men jag kände mig fortfarande tonåraktig när jag var runt 24-25 år gammal och tills dess kunde jag inte vara mig själv. Jag tror Joel är en sån som blir sent mogen. Han vet inte riktigt vem han är själv och tog stor plats i början pga "tonår-strålkastaren är på mig." Men när han insåg att han kan vara sig själv fullt ut i huset tack vare människor som accepterar honom oavsett vad (cred till alla deltagare) , slappnade han av.

Jag tror helt ärligt att Joel är en bra människa som bara behöver hitta sig själv och må bra med sig själv. Det är bara min teori som skrivet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in