2021-04-24, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Jag tyckte också Adrian såg bra ut och verkade vara en skön kille när han kom in.
Undrar om Bianca Ingrosso och resten av ytliga personligheter som bara tänker på sig själv verkligen hänger kvar i denna ytlighet? Pojken som är utan personlighet. Han rättar till en millimeter på mössan vid varje spegel, käkar upp allas mat trots tillsägelser, hjälper aldrig till, startar bråk och smyger undan, ger falska förhoppningar, fuskar, är falsk mot vänner, smyglyssnar men medger det inte när han blir ertappad och mycket mera. Men det är väl vardagen hos personer som hellre säljer ut en vän än förlorar inkomst på reklam. Han använder trots allt ett smink ifrån...liksom andra som visas ofta!
Han har absolut ett par personlighetsstörningar och kan tänka mig att de sträcker sig långt bak i tiden när han var barn fysiskt. Nu är han ett barn mentalt, bokstavligt talat. Tänk som ett barn så kommer du se det tydligare. Han sover med gummisnoddar under kudden vilket man gör när man är ett barn. Han smetar snorkråkor på väggen på toaletten som ett barn. Hela hans förhållningssätt till andra människor är som ett barns.

Antagligen så har han blivit så curlad i hela sitt liv att han aldrig riktigt växte upp mentalt. Hans föräldrar har gullat med honom och eggat på hur fantastisk deras lilla gullegris är, och detta har han fått höra upp till 30 års ålder. Då blir man skruvad i hjärnan som honom. Det är många år med terapi för att gräva sig ur den gropen, och tyvärr så kommer det bara bli värre då hans beteende eskalerar och till och med bekräftas av omvärlden för varje dag som går.
2021-04-24, 05:12
Medlem
Hela bråket mellan peddii & emelie, och bråket mellan emelie & nardos
https://www.youtube.com/watch?v=NVfTV8iOopA&ab_channel=BIGBRODER21
2021-04-24, 05:24
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han sover med gummisnoddar under kudden vilket man gör när man är ett barn. Han smetar snorkråkor på väggen på toaletten som ett barn.

Nu blev jag nyfiken.
Varför sover man med gummisnoddar under kudden? Har det kommit fram att det är Adrian som smetat snor på toan eller är det spekulationer?
2021-04-24, 06:06
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hon har tagit ansvar för det hon gjort. Hon säger till alla att det hon dem ska skylla på och inte Emelie.

https://imgur.com/a/BFYk57a

Hade hon tagit ansvar hade hon berättat vem hon röstade på och lämnat Emelies namn utanför.
2021-04-24, 07:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Omvänt "biggest looser"! (Fast just biggest looser är nog titeln för alla utom vinnaren i BB...) 🤔
Exakt
2021-04-24, 07:14
Medlem
Han Adrian är värre än Mergim,Nardos och Pedram tillsammans. Förutom när det kommer till vidrigt beteende när det gäller Pedram!

Hur produktionen kan vara mjäkiga kring Dennis och Emelie (som båda dessutom bara sagt att allt är ok) och säga de tagit sitt ansvar på allvar via rikstäckande nyheter när de samtidigt släppt Pedram fri ifrån nästan våldtäkt på två intill nästan försvarslösa tjejer (redlöst berusade), som sagt nej flertalet gånger och fått sin hand upplyft av Pedram vid ”tummen upp” när alla såg hans vidriga beteende säger allt om TV4 och deras maktfaktor över media.

Detta kostar såklart pengar.

Vad gör då TV4 för att bättra på detta?
Svaret är ingenting.

De tänker ” Vi anlitar inte Madeleine Vall för att visa vad ett träningspass är på riktigt under militärveckan” för då förstår deltagarna att det dom gnäller om är löjligt.. och de måste ju få röka och äta lite ost ibland annars vore det så taskigt.

Tanken om kärleken deltagarna har till varandra är lika snedvriden som produktionsteamets tillit att praktikant A kommer i tid och vet vad hen ska göra vid överlämningen till praktikant B

Slog mig precis.. Varför delas inga bestraffningar ut tänkte jag.
Kom på svaret.
TV4:s praktikanter är kändisfamiljernas barn och barnbarn.. de leker såklart med mikrofoner och ljussättning på sig själv och glömmer BB.

Vädjan och tillrättavisning för att styra upp det löjliga gänget där inne.

1. Be Madeleine Vall-Beijner att hålla i ett träningspass!
2. Bestraffa mycket hårdare, inte ”Adrian, du bryter emot reglerna” han har gjort det tillsammans med Pedram och andra ett 10-tal ggr utan straff. En gång=straff.
3. Har du fått din portion mat som andra slitit för att laga. Tacka för maten och gå och diska din tallrik. Annars riskerar du att bli auto nominerad
4. Om någon bryter mot reglerna så dyker Vall-Beijner upp och kör ett pass.
5. Skulle någon nog vara dum nog att gnälla över MVB träningspass, typ Pedram, kungen över bröstande mot kvinnor, säj ti dom och annat trams.. snälla BB jag ber er på Knä att kontakta Latifi för att ställa sig i uppdragsrummet och säga till Pedram ”säg till mig” och sedan låta Pedram känna på styrkan och förstå att han är väldigt liten. Sorry Madde men du hade knockat honom på 2 sek...vill att en sådan tönt känner den enorma styrkan han viftar bort med ”sa ti dom!” Bros,sa ti dom ..
2021-04-24, 07:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Hela bråket från emelie vs pedram
Bråket börjar runt 30minuter, cred till discord servern som ladda upp det

https://mega.nz/file/OY9RzSpa#WtmqKpPyVdOqyUglgmRv8JyIKvsNkQC4s2LUdbGeU Vk

Lyssnade på hela bråket och tänkte först, ok jag hade fel, Pedram skrek inte åt Emelie.
Men sen när han är på väg därifrån står han och skriker åt Emelie, så jag hade rätt som vanligt ✌️
Dessutom är Pedram helt körd i denna diskussion, obehaglig och psyko.
Om nu Emelie lyckades påverka Nardos att rösta på Pedram istället för Madde, så är det väl bara gratulera Emelie och säga bra spelat ✌️👏👏👏👏👏
2021-04-24, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Åh herre vilken syltrygg han är. Han utnyttjar henne till max för att komma längre i spelet. Den dagen de är ute kommer han skita totalt i henne

Det är inte hans fel att Madde är en efterhängsen plåsterlapp. Han har varit tydlig många gånger att han inte vill. Om han hade varit en sån utstuderad spelare hade han inte bangat i huset, då hade han gjort ”vad som krävs” med henne. Det gör han bevisligen inte, jag tycker det hedrar honom. Madde får faktiskt skärpa till sig nu, hon beter sig som en 14-åring i årskurs 7 som springer efter killen i 9:an. Hon är pinsam och tråkig.
2021-04-24, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Tycker Emelies skrik mot Joel var det värsta under hela kvällen, hon behandlar honom inte alls bra

Emelies beteende igår var vidrigt. Vilken hemsk människa! Flinar och visar huggtänderna och fejkgråter! Usch.
2021-04-24, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Emelies beteende igår var vidrigt. Vilken hemsk människa! Flinar och visar huggtänderna och fejkgråter! Usch.
Emelie kan åka hem till sitt fucking Ystad
2021-04-24, 07:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Lyssnade på hela bråket och tänkte först, ok jag hade fel, Pedram skrek inte åt Emelie.
Men sen när han är på väg därifrån står han och skriker åt Emelie, så jag hade rätt som vanligt ✌️
Dessutom är Pedram helt körd i denna diskussion, obehaglig och psyko.
Om nu Emelie lyckades påverka Nardos att rösta på Pedram istället för Madde, så är det väl bara gratulera Emelie och säga bra spelat ✌️👏👏👏👏👏
Visst fan är det så.

Peddot skämmer ju ut sig totalt ( som vanligt) med sitt patetiska "kärlek och respekt" "du har vänt min syster emot mig" dravel!
MEN samtidigt är det ju så fruktansvärt tillfredsställande att den genomvidriga, hyperbortskämda och enligt egen utsago såå "sarkastiska" Emelie ÄNTLIGEN börjar ifrågasättas.

Hon är ju värre än vad Nardos, Mergim och Amilia är, tillsammans.

Hoppas dom sjuka stackarna (samma lättlurade sekt-dioter som tillbad demonen Amilia?) som avgudar denna totala jävla surhetssymbol, igår fick upp ögonen på vilket avskräde hon är och att hon åker ut på måndag.
Står gärna ut med galningen Mergim en vecka till, bara den vedervärdiga surskånskan försvinner.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-24 kl. 08:05.
2021-04-24, 07:59
Medlem
Emelie spekulerar, Emelie manipulerar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in