2021-04-24, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Inte svårt att lista ut vem det är. Tanja helt enkelt

Varför är Tanja en fågelholk och vad betyder det?
2021-04-24, 03:17
Medlem
Jag tyckte det var sorgligt att se när Joel kom och bad Adrian följa med honom ut och gå när Adrian hade lagt sig. Så berodde detta på att han mådde dåligt och adrian svarar inte ens honom. Han behövde få prata och han trodde då han hade AD rygg vilket visade sig att han inte hade.

Fy vilket vidrigt beteende!

Likaså lovar han madde inne på toaletten att han ska sova med henne i det turkosa rummet men sen skiter i det och lägger sig i sin säng.

Då har han ändå sökt kontakt med madde genom kramar och liknande hela dagen och kvällen.

Ingen fin kille som behandlar madde bra eller som finns till för andra så tråkigt att se. Vill han inte såra några som dom sa i börjar behöver han nog göra annorlunda där inne i huset.
Senast redigerad av Missen24 2021-04-24 kl. 03:22.
2021-04-24, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Jag tyckte det var sorgligt att se när Joel kom och bad Adrian följa med honom ut och gå när Adrian hade lagt sig. Så berodde detta på att han mådde dåligt och adrian svarar inte ens honom. Han behlvde få prata och han trodde då han hade AD rygg vilket visade sig att han inte hade.

Likaså lovar han madde inne på toaletten att han ska sova med henne men sen skiter i det och lägger sig i sin säng.

Då har han ändå sökt kontakt med kramar och liknande hela dagen och kvällen.

Ingen fin kille som finns till för andra så tråkigt att se. Vill han inte såra några som dom sa i börjar behöver han nog göra annorlunda där inne i huset.

Du har nog tagit en bira för mycket men tror jag förstår. Adrian är ingen fin kille. Många håller med dig.
2021-04-24, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Du har nog tagit en bira för mycket men tror jag förstår. Adrian är ingen fin kille. Många håller med dig.
Varför skulle jag ha tagit en bira? Dricker inte
2021-04-24, 03:43
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos har absolut gjort mycket annat än att tagit ansvar för sitt val hon gjorde. Hon har under hela dagen lagt 95% av skulden på Emelie. Sen att hon sagt under 10 sekunder av timslånga samtal att ”det är jag som tog valet i slutändan”, rättfärdigar inte hur mycket hon skyllt på Emelie i detta. Att Emelie fick henne att göra valet. För det ”ligger inte i Nardos natur” att hugga någon i ryggen. Well, you just did.

Tro inte på allt som alla Nardos-anhängare skriver. De ser vad de vill se.
Hon har tagit ansvar för det hon gjort. Hon säger till alla att det hon dem ska skylla på och inte Emelie.

https://imgur.com/a/BFYk57a
2021-04-24, 03:46
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tänkte på, om Joel varit med om något som gett trauma som Katti t.ex familjebråk så lär inte Pedrams beteende i poolrummet minskat hans ångest? Joel satt ju med Emelie där och visst hon är rivig hon också men Pedram har ett väldigt aggressivt/hotfullt beteende som kan väcka gamla trauman till liv!
Tycker Emelies skrik mot Joel var det värsta under hela kvällen, hon behandlar honom inte alls bra
2021-04-24, 04:00
Medlem
Jag tyckte också Adrian såg bra ut och verkade vara en skön kille när han kom in.
Undrar om Bianca Ingrosso och resten av ytliga personligheter som bara tänker på sig själv verkligen hänger kvar i denna ytlighet? Pojken som är utan personlighet. Han rättar till en millimeter på mössan vid varje spegel, käkar upp allas mat trots tillsägelser, hjälper aldrig till, startar bråk och smyger undan, ger falska förhoppningar, fuskar, är falsk mot vänner, smyglyssnar men medger det inte när han blir ertappad och mycket mera. Men det är väl vardagen hos personer som hellre säljer ut en vän än förlorar inkomst på reklam. Han använder trots allt ett smink ifrån...liksom andra som visas ofta!
2021-04-24, 04:03
Medlem
Citat:
Varför skulle jag ha tagit en bira? Dricker inte

Sorry, tyckte det var osammanhängande men läste kanske för fort.
2021-04-24, 04:21
Medlem
Rösta ut Pedram på måndag. Varför? Kolla vad jag skrivit tidigare och tänk efter.
2021-04-24, 04:28
Medlem
Vad fan, ingen som hänger på Valand och multitaskar med mobilen,jo vet ni men...häng korven och ge Tanja lite vodka.
2021-04-24, 04:29
Medlem
Citat:
Jag tyckte det var sorgligt att se när Joel kom och bad Adrian följa med honom ut och gå när Adrian hade lagt sig. Så berodde detta på att han mådde dåligt och adrian svarar inte ens honom. Han behövde få prata och han trodde då han hade AD rygg vilket visade sig att han inte hade.

Likaså lovar han madde inne på toaletten att han ska sova med henne i det turkosa rummet men sen skiter i det och lägger sig i sin säng.

Då har han ändå sökt kontakt med madde genom kramar och liknande hela dagen och kvällen.

Ingen fin kille som behandlar madde bra eller som finns till för andra så tråkigt att se. Vill han inte såra några som dom sa i börjar behöver han nog göra annorlunda där inne i huset.
Han är autistisk. Det finns inget att förstå med det beteendet mer än att det är avvikande ifrån normen.
2021-04-24, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han är autistisk. Det finns inget att förstå med det beteendet mer än att det är avvikande ifrån normen.

Autistisk eller ej. Håller med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in