2021-04-24, 00:04
Medlem
Tog bara ett halvt dygn för Nardos att BRÖSTA DEN
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag håller inte med dig!

Nej hur tycker du att det är då? Allt var ju bra ända tills Pedram "VALDE" att konfrontera Emelie under alkoholpåverkan, tycker du att det är lämpligt? Han har haft hela låååånga dagen på sig att få svar på sina frågor och han fick rådet av Tanja att gå direkt och få det ur världen. Nej det vågade han inte utan han gick och retade upp sig i timmar i turkosa och sen när alkoholen kom in och han hunnit dricka lite passade han på när AD satt och pratade med Emelie?? Detta var upprinnelsen till att stämningen blev som det blev.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Madde har ju hört precis allt om att dom skall välja Pedde. Har hon sagt det? Skulle inte tro det.....

Emelie sade uttryckligen framför Madde att rosa skulle rösta på Pedde för att rädda henne. Madde satt och fnittrade. Suck.

Hon är väl inte dum heller, varför skulle hon gå ut med den info och sätta sig själv i klistret.
Hon sa dock flera gånger gör inte detta för min skull.
Joel vet också sanningen, han har inte sagt något..
2021-04-24, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram hävdar fortfarande att han inte höjde rösten mot Emelie. Han är sur för att Emelie har sagt att Pedram ger ”tillbakakakor” som han menar att han inte gjort. DET VAR JU PRECIS vad hans motivering i bikten när nomineringen var???????

Tishko Ahmed hävdar fortfarande att han inte mördat Wilma.
Medlem
SphincterAnis avatar
Madde: "Jag tror Emelie missförstås"

Håll bara käften. Finns inget missförstånd. Bara lögner.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Adrians strategi i nomineringen måste väl ändå ha varit att ställa tre starka spelare mot varandra? (Simon, Emelie, Tanja.)
Jaaaa, Adrian igen. Vilken stövel. Han måste vara elak
Medlem
Ghandis avatar
pedro o madde ja vad ska man säga.
Medlem
Vad fan...
Stackars Tanja Judith vill kåtskeda🤢🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Allt detta är Pedrams jävla fel och han valde att först dricka sig berusad och sen gå loss på Emelie i poolrummet! Innan det satt han inne på rummet i timmar för att samla ihop till sitt raseri. Ni vet att jag har rätt! Sen blev konflikterna ett faktum för att Pedram tycker sig som förmer än alla andra och klarar inte ens av att hänga löst.
Det är helt korrekt. Hans heder tar över här, det är roligt ändå att se hur han inte kan hantera att sitta löst! Och han verkar ha glömt bort det viktigaste, tittarna har gjort honom lös! Löjligt att han tror han är något slags överhuvud i huset, det är endast självutnämndt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kommer Nardos alltid skylla sina sämre val på någon annan?
Oavsett vad så är hon ”vuxen” och har ett eget hjärna att tänka med, orkar inte med hon inte tar ansvar för sina val

Du har inte hängt med ikväll va?
Hon har ju inte gjort annat än tagit ansvar för sin röst. Hon har sagt till Pedram flera gånger att han inte får lägga någon skuld på Emelie och att det helt och hållet bara är hon som ska känna skuld för sitt val.
2021-04-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Efter denna kvällen har jag ändrat mina måltavlor, jag vill ha ut dom som ständigt predikar, dom som ska fram och medla hela jävla tiden. Så nu ska Dennis, Judith och Joel ut. Börjar med Dennis på Måndag.
Utan dom kan bråken ta fart på riktigt och fortgå utan några jävla medlare

Då kommer någon annan ta rollen (Madde...)
2021-04-24, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nardos är nykter.

Emelie är inte 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in