Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Han stod över henne för att trycka ner och underminera henne och detta var klart och tydligt om man kan läsa kroppsspråk. Han har redan fällt domen över henne och sen spelar det ingen roll hur mycket hon försöker förklara för denna aggressivitet har han byggt upp hela jävla dagen och den använde han sig av i poolrummet för att hävda sig! Den som har blåst upp detta mest vet vi alla för det var hur lugnt som helst ända tillls AD började prata med Emelie och sen anslöt tuffa Pedram med några cider innanför västen? Han har stora problem!!
fast om vi ska prata kroppsspråk och aggressivitet så går det inte att se förbi hur emelie stormade in i sovrummet där nardos satt och bara: "SÅÅÅ COOKIE då kan du berätta för mig hur jag manipulerat dig samt när jag manipulerat dig, SNÄLLA??!" samtidigt som hon rör sig aggressivt mot sängen där Nardos sitter.. Sedan svarade Nardos med aggressivitet och reste sig och började skrika tillbaka vilket jag förstår, det var en sjukt aggressiv approach hon kom dit med.