2021-04-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Aha, det visste jag inte.

Man lär så länge man lever
2021-04-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Fan vad du är vidrig.
Om Jullan och svante bara visste.

Blir du lika orolig som mig att tutt-brisningarna ska brista hel och sillisarna ploppa ut av all ilska Emelie har?
2021-04-23, 23:49
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Valuta? Han är manipulativ och vidrig. Såg du inte hans taktik när han diskuterade med Emelie, han försökte göra alllllt för att få henne ur balans. Tyvärr lyckades han. Men den som har visat sin sanna sida i det här är Pedram. Pedram är en person man absolut inte vill ha i sin närhet. Han är en person som utan att några problem hade kunnat gaslighta sin partner. Om personen som Pedram är kär i läser det här: lägg bena bakom ryggen. Pedram är farlig.

Haha försök intala dig själv det där pajas.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför blir det censur VARENDA GÅNG något intressant händer i den här skitsäsongen..!? Ahhhhh

För att tv4 och meter inte är kompetenta nog att producera big brother.
Tv4 är för pk. Fega.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Alla borde skicka klagobrev till cmore

Fan vad jag hatar denna jävla censur. Och produktionen skiter i kritiken. Vadfan har dom ett sånt här program ens om dom ska CENSUERA HELA JÄVLA TIDEN för?!?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie surar aldrig ifred. Hon lånar Mergims offerkofta och sätter igång. Det är aaaaaalla andras fel säger hon till alla och avkräver sympatier. Blä.

Jag är ledsen att steff har åkt. Simon släppte det för längesen, gör det du med.
Bannlyst
Citat:
Valuta? Han är manipulativ och vidrig. Såg du inte hans taktik när han diskuterade med Emelie, han försökte göra alllllt för att få henne ur balans. Tyvärr lyckades han. Men den som har visat sin sanna sida i det här är Pedram. Pedram är en person man absolut inte vill ha i sin närhet. Han är en person som utan att några problem hade kunnat gaslighta sin partner. Om personen som Pedram är kär i läser det här: lägg bena bakom ryggen. Pedram är farlig.

Vi vill se farliga typer i huset... Det är dags att det händer något...
Medlem
Fan, kan man inte se bråket någonstans?

Synd att man inte kan spola tillbaka på liven
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie surar aldrig ifred. Hon lånar Mergims offerkofta och sätter igång. Det är aaaaaalla andras fel säger hon till alla och avkräver sympatier. Blä.

Jag står inte på någons sida i detta.. Alla tre är idioter Dock så är det ju som att peta på ett getingbo att göra som Nardos gör nu.. gå dit och hetsa och börja med fingret och gapa om VEM ÄR FALSK??
Emelie har tryckt i sig en halv karaff vin på 5 minuter också.. Bådar gott för natten
Medlem
Kommer Nardos alltid skylla sina sämre val på någon annan?
Oavsett vad så är hon ”vuxen” och har ett eget hjärna att tänka med, orkar inte med hon inte tar ansvar för sina val
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Han "skrek" i 10 sekunder och hon i fem minuter.

Han skakade mest. En patetisjk människa som kallar sig själv "lejon" Släpp det och se det som oavgjort.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

Han må va farlig ditten datten, men han skapade en show utan dess like. Det är de här jag betalar för.
Som mexikanarna betalar för tuppfäktning.
Står ingenstans att jag gillar honom, enbart att han skapat spännande content

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in