2021-04-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Situationerna mellan Tess och Pedram var hemska. Pedram var vidrig. Svart i ögonen och flera gånger trodde jag fan han skulle lappa till henne. Finns faktiskt inget att diskutera där. Han var vidrig. Samma sak med tjatet på Tanja om att få komma till. Äckligt beteende. Just idag har han dock rätt gentemot Emelie tycker jag. Hon har betett sig vidrigt och kan inte stå för ett piss. Klart som fan han blir arg.

Men utöver det har jag inte mycket övers för honom.

Ps. Emelie har fan problem.

+100
2021-04-23, 23:14
Medlem
basiss avatar
AD cirkulerar runt i bakgrunden med öronen på helspänn 🙄
Bannlyst
Dennis återhämtar det han tappat i mammagruppen.
Feminister gillar handfasta män som kan fatta beslut åt hysteriska fruntimmer 👮🏽‍♀️😉
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Undrar om Emelie kör

"Äcklig kväll med äckliga jävla män" för att feministerna där ute på insta ska skrika GIRLPOWER YAS KWEEEEEEN

Förstår inte var den kom ifrån. Den hon skrek allra mest på var Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Välkommen till klubben, det är dom jag försvarat och räddat i alla lägen.

Helt klart dom tre jag vill se där (så länge Simon drar ner på sin osmakliga bitterhet mot Tanjas fans och alla han förlorar i tävlingar mot).
Men jag är också en jävla töntig tråkboll som föredrar snälla och positiva människor.
2021-04-23, 23:15
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
AD cirkulerar runt i bakgrunden med öronen på helspänn 🙄

Han är säkert den största boven i det hela
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkrot
RÄTT nöjder ändå att sitta hemma i myssoffan med en RIKTIG familj, och i en barack i Farsta med dessa galningar

Exakt 😂 man tycker ju livet är lite fattigt ibland nu när man inte kan göra någonting.
Så himla bra o kolla lite på BB så man inser hur jäklans bra man har det ändå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HELLAOWW finns det någon som kan sammanfatta timmarna från 18-23?

Snälla gulliga! Har det exploderats, förgiftas? Hångel, knull?
Objektivitet uppskattas på förhand
I stora drag:

Peddi inväntade en alkoholnivå behaglig nog att våga sätta sig vid Emelie för att ställa henne mot väggen. Med sin svarta psykoblick vräkte han ur sig sitt hat mot att Emelie manipulerat hans s.k. lillasyster Nardos.
Emelie reagerar självklart med att skrika om att hon först vill vinna miljonen, sen vill hon inte vinna miljonen..och i slutändan kunde hon ge Pedram miljonen om hon skulle vinna den.

Efter detta grinade hon en stund med Joel innan hon i vredesmod stegade in till Nardos i sovrum1 och börjar skrika på henne. Några minuters skrikande i falsett & de övrigas försök att slita bort Nardos och Emelie från varandra, så skickar Nardos ut de övriga och säger att de tu ska ha ett samtal kvinnor emellan.
Vad som sägs i det samtalet minns jag tyvärr inte, orkade inte lyssna...snappade dock upp att Emelie vill lämna.

Efter en lång stund lämnar Emelie och går till badrummet, där Simon tar sig an den gråtande Emelie och försöker få henne att inte lämna.

Återstår att se om Emelie gör slag i saken.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dennis återhämtar det han tappat i mammagruppen.
Feminister gillar handfasta män som kan fatta beslut åt hysteriska fruntimmer 👮🏽‍♀️😉

Han är åtminstone den ende "real man" i huset.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Alltså Simon, han är så jävla skön. Klar finalist

Har du kommit på det nu? Han må sakna filter, har riktig ADHD (till skillnad mot Judith) men han är genuint en snäll och fin människa. Dessutom bjuder han på sig själv. Jag vill se honom som vinnare. Tanja får gärna vara i finalen men jag vill att Simon vinner. Han har verkligen visat att han förtjänar det. Kan Emelie sluta prata skit om honom nu, tack? Han är den enda där, tillsammans med Dompa, som tröstar henne nu. Och jag har fan aldrig hört honom prata skit om henne.
2021-04-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Dennis är så jävla fin!! Alltid stöttande och vid hennes sida. Tycker dock hon borde uppskatta honom mer.
Han är tyvärr på väg att gräva sin egen grav nu....
2021-04-23, 23:16
Medlem
Dennis är finast därinne. Punkt. Hur han hanterar Emelie. Hur han tänker. Bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in