2021-04-23, 23:04
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nice att Joel ligger och lyssnar på allt Nardos och Pedram pratar om, det kommer han givetvis föra vidare till Emelie.

Joel e homosexuell.

bara ett enkelt konstaterande såhär på kvällskvisten.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Glad att jag missade Pedrams utbrott. Räckte med att se honom med Tess i början av säsongen. Tacksam att abonnemanget går ut på söndag så behöver jag inte frestas att fortsätta kolla på eländet. Vet vilka jag kommer rösta på om de hänger löst. Behöver inte se mer.

Var glad för det. Det var riktigt obehagligt att se. Mår dåligt efter att ha sett hans beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hm, pratade inte Dennis om Pedram? DC klipper ju så in i helvete, men om Dompa hade stått och anklagat Emelie för att ha dragit ner festen så hade hon väl inte bara suttit i stolen och tagit det..?

Han pratade om Pedram, inte Emelie, var lite hackigt i kameran bara så kunde misstolkas.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Simon, Tanja, Madde. Mina finalister, skiter fan i att Madde kan vara lite tråkig, hon har ett rent hjärta i alla fall till skillnad från de andra idioterna i det där huset

Håller med dig..

Simon, Tanja och Madde har hjärtan av guld.

Jag tror att även Jaqi och Steph hade det men de är redan borta.. Så de tre ovan nämnda får gärna sitta i finalveckan
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Hon ligger där och tror att hon är någon jävla drottning. Undersåtarna släpps in en och en för att få chans att förklara sig varför de har påverkat drottningen att rösta på Pedram.

Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
När Nardos äntligen står för att det var hennes val så blir det censur?!

Man hörde gap o skrik från vardagsrummet
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lyssna på Nardos till Pedram nu
"Jag vill inte att du ska lägga några skuldkänslor på henne. Den enda som ska ha skuldkänslor är jag som röstade"
Extremt moget för att vara Nardos.

Även om man tar bort spelet så har Emelie även försökt förstöra Nardos tillit till Pedram som vän. Och DET är något Pedram 100% kan konfrontera bitterfittan för.
2021-04-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja det gjorde hon. Hon har utvecklats positivt under de här veckorna. Surelie har utvecklats, hrŕmmm, mer åt helvete negativt så att säga.

Emelie har invecklats så till den milda grad att hon inte klarar att knyta ihop säcken, för många lösa trådar att komma ihåg vad hon sagt till vem. 😁
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HELLAOWW finns det någon som kan sammanfatta timmarna från 18-23?

Snälla gulliga! Har det exploderats, förgiftas? Hångel, knull?
Objektivitet uppskattas på förhand

Pedram smörjde byhorans anal och Nardos stoppade in den därefter.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Simon, Tanja, Madde. Mina finalister, skiter fan i att Madde kan vara lite tråkig, hon har ett rent hjärta i alla fall till skillnad från de andra idioterna i det där huset

Välkommen till klubben, det är dom jag försvarat och räddat i alla lägen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Pedram ljuger som fan nu.
Ja fyfan vad vidrig han är
Medlem
RÄTT nöjder ändå att sitta hemma i myssoffan med en RIKTIG familj, och inte i en barack i Farsta med dessa galningar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in