2021-04-23, 23:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Joel e homosexuell.

bara ett enkelt konstaterande såhär på kvällskvisten.

Ja, det sa han ju själv ca dag 1.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hade jag varit Emelie hade jag lämnat redan ikväll. Skitit i allt vad 24-timmars regler heter. Hade nämligen vägrat att befinna mig i samma hus som äcklet Pedram. Hans beteende ikväll är avskyvärt och oacceptabelt.

OBS! Jag är inget Emelie-fan (Hejar på Simon), men det finns gränser för vad man ska behöva ta.

EXAKT så. Håller också 100% på Simon.

Men HADE JAG VARIT EMELIE hade jag KRÄVT att antingen går psychot ut nu, eller gör hon det själv. Hade aldrig vågat somna med honom i samma hus.
Många här förstår inte grejen, skönt för dom.
Medlem
Pedram, du skakar nu. Joel ser det.
2021-04-23, 23:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Var glad för det. Det var riktigt obehagligt att se. Mår dåligt efter att ha sett hans beteende.
Velat ha ut honom sen första gången han visade de där obehagliga sidorna. Brukar byta kamera när han är med. Samma med Mergim.
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Ja, efter att hon har blåst upp det till världens grej och redan svartmålat Emelie för hela huset.

Dock ganska roligt att Pedram svarar Nardos att Emelie visst ska ha skuldkänslor. Han har ju inte hört ett ord ifrån Emelie själv.

Emelie behöver ingen att svartmåla henne, hon kissar i motvind.
Bannlyst
Pedram sitter och ljuger, jävla psykopat, om han lr Mergim ryker på måndag spelar ingen roll, helst båda.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Hon ligger där och tror att hon är någon jävla drottning. Undersåtarna släpps in en och en för att få chans att förklara sig varför de har påverkat drottningen att rösta på Pedram.

Haha ja så ser det faktiskt ut.. Men hon har ju dem alla i sin hand. De matar henne med vindruvor.
2021-04-23, 23:10
Medlem
99% av alla här inne har skygglappar på och ser bara fördelar hos sina favoriter och bara nackdelar hos dom andra.

Emelie, Pedram, Mergim, Adrian och Nardos ljuger/förvränger/kryddar ALLIHOP. Alla dom utmålar sig dessutom som dom ärligaste i huset. ALLA.

Emelie, Pedram, Adrian och Mergim manipulerar.

Men ingen av dom gör något av det jag nämnt, enligt dom själva. Men dom är jävligt snabba på att klanka ner när någon annan gör exakt samma sak som dom själva gör!

Orkar inte med dubbelmoralen varken i huset eller här. Natti natt!
2021-04-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Pedram sitter och ljuger, jävla psykopat, om han lr Mergim ryker på måndag spelar ingen roll, helst båda.

Han är helt sjuk?! Hur fan kan han sitta och ljuga när han själv säger att tittarna ser allt??
2021-04-23, 23:11
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är ambivalent till både Dompa och Pedram, men Mergim och Emelie ska ut.

(Gillar Dompa på flera vis, han var lätt med i toppen ett bra tag, men hans tjat i sängen och den sjuka ickerespekten att lyfta Emelies kjol med försvaret att alla redan sett hennes röv kan jag faktiskt inte med. Situationerna mellan Pedram och Tess såg jag aldrig så där har jag svårare att ta definitiv ställning).
Situationerna mellan Tess och Pedram var hemska. Pedram var vidrig. Svart i ögonen och flera gånger trodde jag fan han skulle lappa till henne. Finns faktiskt inget att diskutera där. Han var vidrig. Samma sak med tjatet på Tanja om att få komma till. Äckligt beteende. Just idag har han dock rätt gentemot Emelie tycker jag. Hon har betett sig vidrigt och kan inte stå för ett piss. Klart som fan han blir arg.

Men utöver det har jag inte mycket övers för honom.

Ps. Emelie har fan problem.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT så. Håller också 100% på Simon.

Men HADE JAG VARIT EMELIE hade jag KRÄVT att antingen går psychot ut nu, eller gör hon det själv. Hade aldrig vågat somna med honom i samma hus.
Många här förstår inte grejen, skönt för dom.
+10000000
Medlem
Dennis är bäst!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in