2021-04-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
ja faktiskt, "jag är jätteduktig på att manipulera" "jag är inte här för att skaffa vänner" "jag kan allt om detta spel" och när någon konfronterar henne och säger "du har manipulerat" så börjar hon skrika o gråta "jag vill inte ens ha miljonen", "om inte folk vill vara min vän kan jag lika gärna dra" hon säger emot sig själv hela tiden.
Som elaka tjejjen i klass 5 a på mellanstadiet som blir påkommen och tillrättavisad...😴😴😴
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Kommer ta ett tag då med hennes drömlön på 25k.
Innan skatt dessutom så närmare 18-19k
Medlem
de kommer "förlåta" henne ikv men inte glömma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja dubbelmoralen!! Plus att Pedram väntar med att konfrontera Emelie tills han blir berusad för att han ska kunna brösta upp sig.. Pfft ett sånt jävla behov av att hävda sig så det luktar om honom.

Exakt!! Och mot en tjej! Inför flera andra! Han kunde inte ens ta henne åt sidan innan han började dricka för att ta det med henne. Fy faaaan vilket äckel han är.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vem säger att det är olagligt, här på flashback eller i huset? Ingen har sagt varken det eller att det är fel. Det är MYGEL på hög nivå att stå och säga att man inte ska pakta, när man lägger frön i folks huvud?
Delar inte din åsikt.
Jag själv t.ex. kan alltid stå för mina beslut, oavsett hur många idioter som försöker påverka mig. Visst kan man ångra sig i efterhand, men skulle ALDRIG komma på tanken att skylla mitt val på någon annan. Det om något, är att sänka sig lågt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kallade Pedram Emelie för vidrig äcklig person?
Mja, han väl att det hon gjorde (dvs att "manipulera" stackars hjärndöda Nardos till att rösta på honom) var vidrigt, resten fyllde nog Emelie i själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tjejerna i mammagruppen måste vara efterblivna dom tycker nardos står för girlpower när hon inte ens kan fatta egna beslut och sen skyller på en annan tjej, är det girlpower 😂😂😂😂😂

Hahahha. Nailed it!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt INGEN!
Inte ens Peddot, och då är det illa 😆

Patetiska självömkande surskånska.
Helt stenklart!!
Medlem
Sen kanske Nardos ska stänga käften och inte vara så jävla nyfiken på saker hela tiden om hon inte vill höra andras spekulationer. Det var inte så att hon var osugen på att höra Emelies spekulationer om vem det kunde vara
2021-04-23, 22:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Kort sagt säger Nardos att hon blivit manipulerad av Emelie att rösta på Pedram om vem som skulle bli den fjärde nominerade. Pedram tog oerhört illa vid sig att Nardos backstabbat honom och att Emelie är "en så slug spelare". Han har varit helt nere sen i förmiddags.

Mergim litade blint på Emelie igår när hon sa att Adrian hade röstat på honom, men när han idag fick veta att så inte var fallet utan att han röstat på Simon och Emelie, vändes även Mergim mot Emelie. Adrian börjar få upp ögonen för "Emelies taktik" och blir mer och mer misstänksam.

Pedram har till och från tjurat och som vanligt letat medlidande i turkosa.
Nardos ligger i rosa och känner inte igen sig själv alls, skäms och ångrar sin röst på Pedram å det grövsta.
Emelie har fortsatt spekulera i tron om att Nardos röstade på Madde och vet ännu inte hur de andra snackat bakom hennes rygg, att hon spelar spelet mest av alla och manipulerar folk till höger och vänster.

Vi hoppas på mer drama när saker och ting kommer upp till ytan.
Du, tack så in i helvete! Det var vänligt av dig att lägga ner tid på att förklara för mig. Stort tack!

Ja, nu hoppas vi på totalt jävla kaos! DANCE, PUPPETS!
Medlem
Amlias planer kanske hade funkat med någon stackars Madde, men inte med Nardos =)
Medlem
Spelar egentligen ingen roll Dompa elr pedram kommer ändå åka på måndag tyvärr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in