2021-04-23, 21:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu har jag tittat i en kvart, de leker en skoldiscodans som 12-åringar, där går min gräns, ajöken.
2021-04-23, 21:22
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiZ
Gillar av nån anledning Judiths och Simons jargong med Göteborgska

Tycker även Judith kommit med mycket vettiga åsikter senaste dagarna och hon har avancerat hos mig. Tror hon blir top 4.

Håller inte med om deras göteborgska men de härmar ju Patzy och Simon har själv sagt att han försöker sluta men inte kan.

Håller med om Judith. Många andra man börjat störa sig mer på och som visat mer dåliga sidor. Judith är dock den sista som kommer vara nominerad. Vem ska då föda AD? Han kommer då av undernärhet utan all hennes mat med smör och grädde.

Sedan verkar hon faktiskt inte, trots hennes extrakilon, vara lat. Hon städar och fixar i huset och håller inte på att sova hela tiden. Tror att hon, Tanja och Madde är de enda där inne jag skulle vilja ha som tjejkompisar faktiskt. Snälla människor som inte snackar skit, gnäller och latar sig hela tiden.
2021-04-23, 21:24
Medlem
Paladins avatar
Några konfrontationer än?
2021-04-23, 21:25
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag är lite förvirrad av dagens händelser, allt med Nardos, Pedram, Emelie etc.

Vill någon vara en ängel och sammanfatta samt kommentera det som dagen har bjudit på, så att jag kanske kan få en helhetsbild? Jag är lite mentalsjuk, så ibland missar jag relevant information. Ber om ursäkt för detta.

Jag lyssnade under dagen medan jag gjorde hushållsskit, så det råkade bli lite rörigt.

Kort sagt säger Nardos att hon blivit manipulerad av Emelie att rösta på Pedram om vem som skulle bli den fjärde nominerade. Pedram tog oerhört illa vid sig att Nardos backstabbat honom och att Emelie är "en så slug spelare". Han har varit helt nere sen i förmiddags.

Mergim litade blint på Emelie igår när hon sa att Adrian hade röstat på honom, men när han idag fick veta att så inte var fallet utan att han röstat på Simon och Emelie, vändes även Mergim mot Emelie. Adrian börjar få upp ögonen för "Emelies taktik" och blir mer och mer misstänksam.

Pedram har till och från tjurat och som vanligt letat medlidande i turkosa.
Nardos ligger i rosa och känner inte igen sig själv alls, skäms och ångrar sin röst på Pedram å det grövsta.
Emelie har fortsatt spekulera i tron om att Nardos röstade på Madde och vet ännu inte hur de andra snackat bakom hennes rygg, att hon spelar spelet mest av alla och manipulerar folk till höger och vänster.

Vi hoppas på mer drama när saker och ting kommer upp till ytan.
Senast redigerad av embargo 2021-04-23 kl. 21:27.
2021-04-23, 21:26
Medlem
Apropå Juddan och matlagning... det är ju underbart kaotiskt när nån annan lagar mat! Säsongens bästa och längsta asgarv när de lagade ”chili” häromdagen. Har det visats i nåt avsnitt? (Jag missar oftast avsnitten och orkar sällan kolla i kapp).
2021-04-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Inte än.
2021-04-23, 21:27
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Inte än.
Tänks. ♥️
2021-04-23, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Nä kommer nog inte hända om de inte hamnar i en obekväm situation och hamnar ensamma, de som känner agg mot varandra.

Känns som fler och fler därinne utnyttjar Maddes snällhet. Hon springer hela tiden och hämtar öl/cider.
2021-04-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag har koll på mode och kläder och finns ingen som springer omkring med halva jackan på sig, kanske var inne för 20 år sen, idiot.

+100
2021-04-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Håller inte med om deras göteborgska men de härmar ju Patzy och Simon har själv sagt att han försöker sluta men inte kan.

Håller med om Judith. Många andra man börjat störa sig mer på och som visat mer dåliga sidor. Judith är dock den sista som kommer vara nominerad. Vem ska då föda AD? Han kommer då av undernärhet utan all hennes mat med smör och grädde.

Sedan verkar hon faktiskt inte, trots hennes extrakilon, vara lat. Hon städar och fixar i huset och håller inte på att sova hela tiden. Tror att hon, Tanja och Madde är de enda där inne jag skulle vilja ha som tjejkompisar faktiskt. Snälla människor som inte snackar skit, gnäller och latar sig hela tiden.

Visste inte att det hade något med Patzy att göra. Men jag står fast att jag gillar deras Göteborgs-jargong

Håller med vad du skriver, lägg även till att hon inte kommer att låta sig bli manipulerad och även kommer att säga till när hon tycker att något är fel och står för vad hon tycker. Hon har även förståelse för att folk kan göra fel men hon ser helheten hos folk.

2021-04-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad betyder "krock ben"?
Haha, kommer upp bilder i mitt huvud.
2021-04-23, 21:31
Medlem
ovaxadbanans avatar
Har inte sett Emelie såhär munter på länge. Hon är glad över att Pedram blev nominerad och dansar som aldrig förr. Vi får hoppas på mer drama mot natten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in