Citat:
Ursprungligen postat av
beitos
Robinson är en tävling. Det är tillåtet att luras och falskspela. Faktum är att det brukar krävas för att gå långt. I själva tävlingen var det helt rätt gjort att låta honom vara kvar för att istället rösta ut det större hotet.
Dessutom betedde sig ju Wrenkler på ett sätt som gjorde att han fick de andra emot sig.
Håller Wrenkler på och lägger ut telefonsamtal till allmän beskådan? Eller berättar han om telefonsamtalet?
Kufen Wrenkler verkar hyfsat bitter.
Sanningen om ikonen Wrenkler > Hans snack om att han ville hem var taktik och ett sätt att "inte förlora"
(jag bad ju om det - jag fick dem o göra mig till lags). Iom att säga att han ville hem fick han laget att rösta på Alex istället (
dumt å ödsla krut på någon redan fälld). Sen fortsatte han i samma stil men då satte Anders stopp för honom

Betänk när han satt där på stranden å Anders kom å frågade honom hur det var med honom och han svarade: "Ja
helst skulle jag vilja sätta mig på en båt och åka hem." Varvid Anders helt frankt sa: "Ja då gör vi så!"
Helst 
ha ha ha färghållaren trodde sig ha alternativ. Nä teamet hade fått ordentligt nog av att behöva krusa honom och gå med på än det ena och än det andra för å vara honom till lags.

Han var ju för tusan den store ja överstore Robinson av aldrig tidigare skådad art - trodde han