Citat:
Ursprungligen postat av
Durochmoll
Jag kan ingenting om ”fina” ostar, men om hon var gravid och Elsa skickade över alkoholfritt bubbel, vad från den där ostbrickan kunde hon i såna fall äta? Var det gravidsäker-ost? Eller åt hon ärtor, kex och marmelad?
Det är knappast Elsa själv som sitter och gör sådana utskick, utan någon prbyrå, och det är knappast så att pr-byråerna har full koll på eventuella graviditeter som inte ännu outats, så det skulle jag säga är en slump.
Men, Sandras syster (styvsyster/bonussyster/plastsyster) Mira driver den pr-byrå som gör absolut flest influencer-lanseringar och bud till den generationens influencers (och också lanserade det alkoholfria vinet för några veckor sedan i separat kampanj). De skickar förstås samma sponsorpack till alla som får utskicket, oavsett mottagarens tillstånd. Det är inte någon personligt ihopplockad picknick-korg, det är ett antal leverantörer som vill lanseras ihop med Elsas bok. Det är vad som avgör urvalet i utskicket.
Hennes kille kan väl ha ätit ostarna för all del. Hon kan likaväl ha ätit Big Mac till middag även om hon la upp en bild på några ostar, det hör till samarbetets avtalsvillkor att mottagarna ska lägga upp det i sina kanaler.
Personligen är jag just nu övertygad om att hon snart kommer outa att hon verkligen är gravid, men än så länge finns det inga sådana uppenbara ledtrådar, jag går bara på hur hon väljer bilder till bloggen sedan en tid tillbaka.