2021-04-23, 18:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fan, jag tål inte Emelie har jag kommit underfund med
Grattis👍👍👍👍
2021-04-23, 18:34
Medlem
Paladins avatar
Emelie är så jävla självgod. Skall bli en ynnest att se fasaden falla. Avskyr att hon tror hon är så jävla smart när hon uppenbarligen inte är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie bara kör på. Hahahaha tror fortfarande ingen vet och att hon kan "spela alla". Dåre.

Det blir en mycket intressant kväll, många ömma tår och sårade egon. Alkohol blir en perfekt katalysator. Let the show begin!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Skrattar åt hur Rimhålet lyckats vända upp och ner på den goda stämningen på mindre än några veckor i det där huset.
Därav vill jag ha kvar honom.

Det är DET HÄR jag vill se, i ett äkta riktigt BigBrother!
Inte gosiga skratt och myslekar med putta burk och fnitter.

UNDERBART!
är bara förnamnet.
Låt dårarna vara kvar, rösta ut dom tråkiga, så man får lite content och valuta för pengarna.

Och jag vill se snygga tjejer som duschar topless.
Så länge BB envisas med att INTE ge mig vad jag vill ha, tycker jag inte det är mer än rätt att du borde få leva med myslekar och fnitter. Rätt ska vara rätt!
Medlem
Paladins avatar
Hahaha inzoomningen på Cookie. BB är skadeglada!
2021-04-23, 18:35
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Emelie bara kör på. Hahahaha tror fortfarande ingen vet och att hon kan "spela alla". Dåre.
Hon har ingen aning om vad som väntar, vikken kväll vi har framför oss.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det blir en mycket intressant kväll, många ömma tår och sårade egon. Alkohol blir en perfekt katalysator. Let the show begin!
Medlem
I mitt minne har jag en bild av Mergim där han sitter och snackar och hånflinar med Emelie igår?! Nu har han också slängt henne under bussen och menar att det är hennes fel att han vänt sig från någon (AD? Pedram?)
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Tanja växer fan bara mer och mer. Finns INGEN annan i det huset som är värd att vinna. Ingen.

Ja, tänk om ett ligg ger en miljon kronor, att hon blev gravid var otippat och kommer kosta Pedram flera miljoner.
Medlem
Bättre att se Emelie spekulera än Pedrams psykorant som kommer ge mig en stroke.

Ja jag är för lat för att byta kamera.
2021-04-23, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Håller helt med. Detta är helt utom proportion. Det är som att någon dött. Hallå Peddi du blev nästan nominerad och sedan blev du av tittarna vald att hänga löst. Världen går inte under. Trodde du att du skulle sitta i 100 dagar utan att någon skulle välja dig? Tror du att du är husgud som ingen kan röra alls? Varför är han inte sur på en grabbarna grus-kollega vid namn Dennis som slösade sin röst på hans lillasyster - Nardos? Hade inte det hänt så hade Peddi inte blivit vald heller. Varför ska inte Emelie försöka få sin vän - Madde - att vara kvar? Tror inte Madde hade reagerat likadant om det hade blivit motsatt utfall.

Men det är lätt att matvägra och gå runt runt runt i rummet (som att alla hade stegräknare på sig som en tävling.) Samtidigt så spyr han galla över Emelie som att hon har gjort det värsta någonsin.

Innan idag tänkte jag, för Simon och Tanjas skull, ha kvar Pedram framför Dompa men nu tvekar jag. Blir att vänta på att ta sitt beslut förrän på måndag. Jag tror att Peddi skulle rädda bröder och systrar framför Simon och Tanja, tyvärr. Han gräver just nu sin egen grav. Alliera sig med Ormgrim och AD. Urk.

EXAKT!
Detta är såååååå peddot i ett nötskal!
Rösta kvar Dompa!! Annars blir både Bögrim o Peddot kvar i huset
2021-04-23, 18:36
Medlem
Kan någon förklara hur Pedram fick reda på denna info? Sa Nardos det själv eller var det Adrian

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in