Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Han bör känna som alla andra känner när de får nomineringsröster , det suger och sen går man vidare som Dompa t.ex! Hur länge har han hållt på så här nu? När kom beslutet?
Håller helt med. Detta är helt utom proportion. Det är som att någon dött. Hallå Peddi du blev nästan nominerad och sedan blev du
av tittarna vald att hänga löst. Världen går inte under. Trodde du att du skulle sitta i 100 dagar utan att någon skulle välja dig? Tror du att du är husgud som ingen kan röra alls? Varför är han inte sur på en grabbarna grus-kollega vid namn Dennis som slösade sin röst på hans lillasyster - Nardos? Hade inte det hänt så hade Peddi inte blivit vald heller. Varför ska inte Emelie försöka få sin vän - Madde - att vara kvar? Tror inte Madde hade reagerat likadant om det hade blivit motsatt utfall.
Men det är lätt att matvägra och gå runt runt runt i rummet (som att alla hade stegräknare på sig som en tävling.) Samtidigt så spyr han galla över Emelie som att hon har gjort det värsta någonsin.
Innan idag tänkte jag, för Simon och Tanjas skull, ha kvar Pedram framför Dompa men nu tvekar jag. Blir att vänta på att ta sitt beslut förrän på måndag. Jag tror att Peddi skulle rädda bröder och systrar framför Simon och Tanja, tyvärr. Han gräver just nu sin egen grav. Alliera sig med Ormgrim och AD. Urk.