2021-04-23, 18:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Han kan inte brösta motgångar. Röstar någon på honom så är det personligt!

Alla andra ska brösta sina motgångar. Hans röster är aldrig personliga.

Jag måste byta kamera, turkosa kommer snart ge mig en stroke

Fyfan vad rätt du har, exakt så är det med Pedram!! Allt detta gäller bara honom "FÖRUTOM" när han själv blivit nominerad. Orkar inte hur han spyr ut sitt hyckleri alltså!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Har Pedram glömt att han förlorade omröstningen mot Madde att bli nominerad 😂😂😂😂

Japp
Han har för mycket högmod o ego för det...han tränger bort det o tror väl fortfarande att han är superälskad på utsidan 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Så dompa, emelie, Nardos och Joel röstade på peddot? Adrian på Simon? Tanja, Simon, peddot, Judith på vem?mergim röstade på Madde sa han precis, så tre till på Madde?

Madde röstade på pedram också
Medlem
DjPuttes avatar
Där blev AD less och genomskådade Mergim valde somna istället!
2021-04-23, 18:31
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tanja ligger o tjuvlyssnar igen. Nu i sängen i gröna rummet Under täcket låtsas sova. Hon gjorde samma sak innan men öppnade ögonen ibland fler ggr. Hon hade inte behövt ligga i rummet utan kunde lagt sig annan stans....
Grattis. Du har just påpekat att Tanja vilar i sitt eget rum.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Där blev AD less och genomskådade Mergim valde somna istället!

För att han sa att han rösta som han gjorde?
Medlem
Chandler Bings avatar
Fan, jag tål inte Emelie har jag kommit underfund med
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han bör känna som alla andra känner när de får nomineringsröster , det suger och sen går man vidare som Dompa t.ex! Hur länge har han hållt på så här nu? När kom beslutet?

Håller helt med. Detta är helt utom proportion. Det är som att någon dött. Hallå Peddi du blev nästan nominerad och sedan blev du av tittarna vald att hänga löst. Världen går inte under. Trodde du att du skulle sitta i 100 dagar utan att någon skulle välja dig? Tror du att du är husgud som ingen kan röra alls? Varför är han inte sur på en grabbarna grus-kollega vid namn Dennis som slösade sin röst på hans lillasyster - Nardos? Hade inte det hänt så hade Peddi inte blivit vald heller. Varför ska inte Emelie försöka få sin vän - Madde - att vara kvar? Tror inte Madde hade reagerat likadant om det hade blivit motsatt utfall.

Men det är lätt att matvägra och gå runt runt runt i rummet (som att alla hade stegräknare på sig som en tävling.) Samtidigt så spyr han galla över Emelie som att hon har gjort det värsta någonsin.

Innan idag tänkte jag, för Simon och Tanjas skull, ha kvar Pedram framför Dompa men nu tvekar jag. Blir att vänta på att ta sitt beslut förrän på måndag. Jag tror att Peddi skulle rädda bröder och systrar framför Simon och Tanja, tyvärr. Han gräver just nu sin egen grav. Alliera sig med Ormgrim och AD. Urk.
Medlem
Paladins avatar
Emelie bara kör på. Hahahaha tror fortfarande ingen vet och att hon kan "spela alla". Dåre.
2021-04-23, 18:32
Medlem
Zingo2s avatar
Nu är Lill Vickan igång med sina spekulationer.😀😀😀😀😀😀
2021-04-23, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Grattis. Du har just påpekat att Tanja vilar i sitt eget rum.

😂
2021-04-23, 18:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
För att han sa att han rösta som han gjorde?
Nej för han går sin egen väg vad gäller röster men dem fattar inte det speciellt Mergim, Undrar om han inteb örjar också fatta det är ett gift som finns i Rosa rummet i form av Mergim....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in