2021-04-23, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram till kameran ”jag ber er håll kvar mig på måndag, jag BER ER”

I helvete ditt psycho.

För att du vill hjälpa Emelie eller? Vidrigt haha helt sjukt.

Predikade du Amilia förra året också?
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ääääälskar att Adde tar upp att Emelie alltid drar upp hur jävla "ärlig" hon är. Det är fan mitt i prick oavsett vad man tycker om Adde.

Och där kom Big Snake Mergim med....
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Fast Emelie ville rädda Madde, sin vän där inne. Om det hade varit ombytta roller tror ni inte Pedram hade försökt behålla Judith eller Tanja istället för tex Madde eller Emelie?
Hon vill absolut inte rädda någon annan än sig själv.

OM hon hade trott att hon hade haft större chans mot madde än mot pedram. Tror du hon hade velat rädda madde??

Emmelie bryr sig absolut inte om någon annan än sig själv och hur hon "ser ut för tiuttarna"
2021-04-23, 18:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punkindrublic
Hon är inte din lillasyster ditt mongo!!!

Att Pedram kallar Nardos sin lillasyster gör att hon måste följa vissa regler/krav som lojalitet, respekt som han skapar själv. Rena Rama vansinnet och bara manipulativt vidrigt!
Medlem
Äntligen så händer det något i kärlekshuset...
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hon skulle ju bara hämta snusen. Hon kunde ju inte veta vad de pratade om där inne. Folk trodde ju att Pedram sov. Men visst, vänd det som att hon tjuvlyssnade. Tjuvlyssna brukar Mergim och AD göra. Tanja råkade bara höra saker.

Det tog lång tid för mig att acceptera men vi får bara inse att hon är en god människa rakt igenom som inte vill prata illa om någon. Hon vill verkligen visa att hon vinner för sin personlighet och inte tack vare att hon är influenser. Eller så är det en taktik att aldrig prata illa om någon eller försöka påverka någon. Men isåfall är det en hedervärd taktik och extremt snyggt spelat!
Ja hon kanske inte visste. Men hon är inte riktigt ärlig med sin snällhet o positivitet. Det ser vi ibland i hennes ögon o handlingar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nej jag förstår faktiskt inte den biten. Självklart är relationerna viktiga just där och då, man har inga andra. Men det är sååå naivt av dom att tro att ALLA där inne är en familj och att ALLA kommer fortsätta vara bästisar efteråt.

Jag tycker det är sjukt överdrivet att bete sig som om det är en äkta familjetragedi.

Vi som sitter här ute kan ju se hur löjligt det är men masspsykosen där inne är nog ganska hård alltså.
2021-04-23, 18:08
Medlem
För i HELVETE. Om han ska vara så JÄVLA arg och upprörd på ngn är det väl Nardos.
Nu orkar inte jag mer av denna dubbelmoralskiten mer.

PATETISKA MÄNNISKOR. Hur gamla är ni? Vad har ni gått igenom i livet? OM DETTA NU ÄR SÅ HEMSKT; så är det ju bara helt SJUKT.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Hon vill absolut inte rädda någon annan än sig själv.

OM hon hade trott att hon hade haft större chans mot madde än mot pedram. Tror du hon hade velat rädda madde??

Emmelie bryr sig absolut inte om någon annan än sig själv och hur hon "ser ut för tiuttarna"

exakt hon kommer kasta både dompa och madde under en buss när hon inte har nytta av dem längre utanför kommer hon aldrig snacka med dompa
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Inte nog med att AD äter som en gris. Nu är han en uppviglare dessutom.
Han är otäck. Först frågar han Nardos om hon ska säga till Pedram. Nyss till Pedram, ska du säga till Lill Vickan? Usch🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Reagerade också på det. Hon vill verkligen hålla sig utanför, rösta efter hjärtat och bara ha det jävligt gött. Finns fan inte ett ont ben i den människan.
Sjukt synd att hon är nära peddot bara
Medlem
Mergim... får väldigt mycket information från olika falanger nu. Intressant. De har skapat en gemensam fiende (Emelie) och då blir det såklart lätt att prata för mycket 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in