2021-04-23, 18:04
Medlem
Nån som vet vad peddot höll på med i natt? Kollade en snabbis på jobbet och det lät som att han talade i tungor, att han bokstavligen befann sig på Titanic med Jack & rose.
2021-04-23, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hjälp. Bara jag som tycker Emelie bör gömma sig? Pedram kan bli galen ikväll och hon ligger i riskzonen.
Nejnej han sa ju nu att han inte kommer säga ngt till henne. Han börjar nu sin kampanj att alla ska tycka synd om honom och vända alla mot Emelie
2021-04-23, 18:05
Medlem
Spajdors avatar
Pedram har fått mig att inse att jag hatar sväljljud...

Och detta avsnittet av "Glamour - Tishko Edition" är både pinsamt och obehagligt 😱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur FAN beter Pedram sig?! Som att någon har mördat hans syrra på riktigt. Vilken vidrig jävel
+1000
SJUKT obehagligt. Och Adrian? vaknade till liv från ingenstans som om han hade ett helt julbord framför sig! Och så ormgim som grädden på moset.

Nä. Läskigt.
Medlem
Man hinner bara blinka till och så plötsligt sitter Mergim där. HAHHA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du kan inte tänka att det kanske känns så när man är instängd i ett hus där dom där idioterna är dom enda man har kontakt med?

Nej jag förstår faktiskt inte den biten. Självklart är relationerna viktiga just där och då, man har inga andra. Men det är sååå naivt av dom att tro att ALLA där inne är en familj och att ALLA kommer fortsätta vara bästisar efteråt.

Jag tycker det är sjukt överdrivet att bete sig som om det är en äkta familjetragedi.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hon va inne o tjuvlyssnade, ja det såg vi. hon hade kunnat valt att INTE gå in.
Hon skulle ju bara hämta snusen. Hon kunde ju inte veta vad de pratade om där inne. Folk trodde ju att Pedram sov. Men visst, vänd det som att hon tjuvlyssnade. Tjuvlyssna brukar Mergim och AD göra. Tanja råkade bara höra saker.

Det tog lång tid för mig att acceptera men vi får bara inse att hon är en god människa rakt igenom som inte vill prata illa om någon. Hon vill verkligen visa att hon vinner för sin personlighet och inte tack vare att hon är influenser. Eller så är det en taktik att aldrig prata illa om någon eller försöka påverka någon. Men isåfall är det en hedervärd taktik och extremt snyggt spelat!
Medlem
Fast Emelie ville rädda Madde, sin vän där inne. Om det hade varit ombytta roller tror ni inte Pedram hade försökt behålla Judith eller Tanja istället för tex Madde eller Emelie?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
SAMMA HÄR! Mergim surar ett tag men inte så här som Pedram. Inte normalt! Vi måste komma på riktigt bra frågor till honom som träffar mitt i prick!
Ja något med att han är en hycklare
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hahahaha. Herregud, Pedram är komedi. Emelie har inte gjort något fel i den här situationen.
😀😀😀😀 Det är ju förfan hon som dragit igång alltihop. Såg du inte igår?
Medlem
punkindrublics avatar
Nu kan araberna konspirera och blatta sig i sin ensamhet. Jag spyr!!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Nån som vet vad peddot höll på med i natt? Kollade en snabbis på jobbet och det lät som att han talade i tungor, att han bokstavligen befann sig på Titanic med Jack & rose.
Absolut. Han skulle berätta en godnattsaga i turkosa rummet efter önskemål och drog "Titanic" filmen som en saga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in