Citat:
Ursprungligen postat av
1337crew
Alltså hur dum är Nardos egentligen. Hon behöver väl fan inte förklara sig för Peddo? Han är ju hur falsk som helst själv och skulle välja minst två andra i huset, före henne. Att dessutom skylla ifrån sig på det viset och lägga allt ansvar på Emelie, samtidigt som hon säger "jag bröstar det". Hon är på riktigt en träskalle.
Ja Emelie är hal som en ål, hon är slug och ja, hon har manipulerat flera därinne. Nardos nominerade antagligen Peddo till stor del, tack vare Emelies snack. Men varför kan folk därinne inte bara vara ärliga ? Hon kunde lätt sagt till äckel peddo; jag nominerade dig för att vi har glidit isär, för att jag misstänker att du inte har min rygg längre, för att vi uppenbarligen inte är överens om vissa saker osv.
Vad hade han kunnat svara på det? Ja, förutom att ta på sig offerkoftan och bjuda på medioker skådespeleri om hur sårad han är.
Peddi a k a Offerkoftan II, är genomfalsk. Han blev allvarligt sur på Joel för att Joel nominerat honom, när han själv blockade Joel från immunitet. Dessutom var Joel ärlig som berättade, medan Peddi inte sagt ett ord om att han blockade Joel (i a f inte vad jag hört).