2021-04-23, 17:48
Medlem
Pedram till kameran ”jag ber er håll kvar mig på måndag, jag BER ER”

I helvete ditt psycho.
2021-04-23, 17:48
Medlem
hittanemoos avatar
AD sprang ju så fort maten var klart - hade något annat hänt hade de behövt ringa läkaren. Han gjorde ett snabbt gästspel inne hos den tysta Nardos (hennes tystnad var historisk) och passade på att strö lite extra salt i Peddis sår för att sedan kasta Emelie lite mer under bussen.

Inne vid bordet sitter Emelies ovetandes om vad som händer samtidigt som att AD och Mergim njuter till fullo.

Nu ska Pedram spela martyr och matvägra. Något AD aldrig skulle ha gjort iallafall.

AD bryr sig inte om att kolla hur han mår och få ut honom, han måste ju äta HELLEOW!. Fina Simon går in till honom istället <3.
2021-04-23, 17:49
Medlem
Kommer lägga alla mina 3 röster på Pedram 100%
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Nardos kommer aldrig rösta på Pedram igen och då kommer Adrian,Pedram,Nardos stå enade och få med sig Ljudith,Madde och troligtvis även Dennis och de kommer att pakta ut de andra.

Vill man ha den utvecklingen så visst.. rädda kvar Pedram.

Vill man se Simon och Tanja i final så rösta ut Pedram.

Vill inte se Simon i final, vill gärna se han ryka så fort som möjligt.
Men Ganja ser jag gärna vinna hela skiten
Medlem
Ghandis avatar
Pedro ber o vädjar till kameran o tittarna att hålla kvar honom på måndag
Medlem
Jag börjar komma till en gräns då jag tycker det är sjukt jobbigt när människor som är på tv i underhållningssyfte inte pratar om något annat än om hur god maten var eller vad trevligt allting är, massa meningslöst kallprat... Det är ju skittråkigt att kolla på, jag tycker inte att personer som snackar skit o skapar drama förtjänar att vinna, men jag tycker heller inte att någon som sitter och låtsas att allt är bra och pratar om vilken favoritmat folk har ska vinna...Boring.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedrams ord om Emelie i sovrummet nu är obehagligt! Fy faaaan vilken psykopat
Vad sa han?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Japp. För Emelie är numera avslöjad. Pedram, Adrian, Mergim och Nardos har nu sett hennes rätta färger och hon kommer med all sannolikhet sitta varje vecka. Röstar vi inte kvar Pedram blir det svårt o få henne sitta. En mindre på Simons sida = Emelie kvar.
Jag har ju sagt sedan igår att vi måste behålla Pedros och Ojudith för att de andra inte ska vara för många.
2021-04-23, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bröstar du att någon som kallar dig broder hugger dig i ryggen första bästa chans? Ädelt!

Om en bekant som kallar sig min "bror" röstar på mig i en tävling så bröstar jag det självklart!

Herregud, dom är inte syskon och det är inte att hugga någon i ryggen för att man lägger en röst i ett spel!

Chilla för guds skull.
2021-04-23, 17:50
Medlem
Rudiebois avatar
AD grisen har fyllt på sin tallrik 2-3 ggr nu, trots tillsägelsen.
Han fullständigt skiter i att alla inte ätit. Äckel är vad AD är.
2021-04-23, 17:51
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Om en bekant som kallar sig min "bror" röstar på mig i en tävling så bröstar jag det självklart!

Herregud, dom är inte syskon och det är inte att hugga någon i ryggen för att man lägger en röst i ett spel!

Chilla för guds skull.

Glöm inte att det är en miljon kronor i potten. Det blir allvar.
2021-04-23, 17:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Alltså hur dum är Nardos egentligen. Hon behöver väl fan inte förklara sig för Peddo? Han är ju hur falsk som helst själv och skulle välja minst två andra i huset, före henne. Att dessutom skylla ifrån sig på det viset och lägga allt ansvar på Emelie, samtidigt som hon säger "jag bröstar det". Hon är på riktigt en träskalle.

Ja Emelie är hal som en ål, hon är slug och ja, hon har manipulerat flera därinne. Nardos nominerade antagligen Peddo till stor del, tack vare Emelies snack. Men varför kan folk därinne inte bara vara ärliga ? Hon kunde lätt sagt till äckel peddo; jag nominerade dig för att vi har glidit isär, för att jag misstänker att du inte har min rygg längre, för att vi uppenbarligen inte är överens om vissa saker osv.

Vad hade han kunnat svara på det? Ja, förutom att ta på sig offerkoftan och bjuda på medioker skådespeleri om hur sårad han är.
Peddi a k a Offerkoftan II, är genomfalsk. Han blev allvarligt sur på Joel för att Joel nominerat honom, när han själv blockade Joel från immunitet. Dessutom var Joel ärlig som berättade, medan Peddi inte sagt ett ord om att han blockade Joel (i a f inte vad jag hört).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in