2021-04-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle Pedram kalla mig sin Bror så skulle jag säga.. -"Wtf du är inte min bror!" Vem orkar leva i något jävla maffioso "moraliskt" regelverk?

Kan han sitta sådär och och jag ser ju vad han håller på med och detta är en av anledningarna varför han inte ska vara kvar i BB. Han är en vuxen man men beter sig som en tvättäkta psykopat just nu!
Ja jag håller med helt!! Han är obehaglig och skrämmande person. Jag tkr inte mergim är i närheten av så där, jag har kvar mergim mkt hellre
2021-04-23, 17:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha din lilla smarta jävel. Har Adrian och Pedram ens hunnit yttra sig ÖPPET om detta?

Vadå hon vågar vara öppen med det? Hon tror hon har rätt i allt? Rakt av en Amilia? Hur kan man totalt döda Amilia här inne, men sitta och hylla Emelie säsongen efter - som uppenbarligen pluggat förra säsongen ut och in?

Hon säger hon alltid är så jävla ärlig men slingrar sig undan på bästa sätt när hon ställs mot väggen. Det är ADRIAN som förtjänar respekt, som såg igenom detta långt innan. Även Pedram förövrigt.

Han har redan förberett sig på hennes motargument, och vi som tittare VET exakt att det motargumenteet han sa på utegården stämmer så bra överens med Bluff-Emelie.

Haha hon har haft all tid i världen att öppna sig om Pedram. Men vänta bara om Pedram får stanna.

Enligt 10 personer här inne är i slutändan roten till allt ont Adrians fel
2021-04-23, 17:43
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det är ett spel varför ska han ens skuldbelägga någon? Och sitta där som att hon har dödat hans morsa, stirrar apatiskt ner i golvet. Och påstår att nardos är nr ett för honom, jag tror verkligen inte det. Kanske har JÄTTEfel där men vad jag tror så gör han allt nu för att få över nardos på deras sida genom att bete sig såhär. Jag tkr han är vidrig och överdriver som fan nu. Tyckte även emelie tjatade enormt mkt igår och gav sig inte men då var det fler som hakade på som nardos, Joel och Madde. Men nu ska väl peddot matstrejka och planera hämnd tills på måndag. Det är läskigt

Även om jag håller med om just skuldbeläggande så är det ju en taktik som fungerar även i spel.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Emelie kommer bara bli förstärkt av detta som pågår bakom hennes rygg
Emelie kommer bli kvar ett bra tag till om nu någon tvivlar
Medlem
Pedrams ord om Emelie i sovrummet nu är obehagligt! Fy faaaan vilken psykopat
Medlem
Jag hoppas INNERLIGT att Ped får ett totalt psykbryt ikväll och blir hemskickad med huvudet före.
Han verkar vara på god väg....
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fel tanja röstade på nardos och mergim på madde

Alright, det var de jag var osäker på som sagt. Tänkte att Mergim la sin röst på sin nemesis, men han kanske blev trött på Maddes godnattsaga igår och vill ha sängen för dig själv. Eller att han har större chans mot henne, såklart.
2021-04-23, 17:44
Medlem
Kocken Judit pratar om carbonara, med vitlök. Fel. Sedan äggula, nej det ska vara hela ägg, sen kan man slänga på en äggula efter för extra krämighet.
Medlem
1337crews avatar
Alltså hur dum är Nardos egentligen. Hon behöver väl fan inte förklara sig för Peddo? Han är ju hur falsk som helst själv och skulle välja minst två andra i huset, före henne. Att dessutom skylla ifrån sig på det viset och lägga allt ansvar på Emelie, samtidigt som hon säger "jag bröstar det". Hon är på riktigt en träskalle.

Ja Emelie är hal som en ål, hon är slug och ja, hon har manipulerat flera därinne. Nardos nominerade antagligen Peddo till stor del, tack vare Emelies snack. Men varför kan folk därinne inte bara vara ärliga ? Hon kunde lätt sagt till äckel peddo; jag nominerade dig för att vi har glidit isär, för att jag misstänker att du inte har min rygg längre, för att vi uppenbarligen inte är överens om vissa saker osv.

Vad hade han kunnat svara på det? Ja, förutom att ta på sig offerkoftan och bjuda på medioker skådespeleri om hur sårad han är.
Medlem
Rudiebois avatar
Joel till AD: ”spara tills alla ätit”
AD sa han ej tänker göra det. Vidriga gris.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedrams ord om Emelie i sovrummet nu är obehagligt! Fy faaaan vilken psykopat

Hur kan detta gå under radarn helt ostraffat? Nä hem med idioten.
Medlem
Shtre1s avatar
Jag börjar tycka att mergims kofta ser bra mycket mindre ut bredvid Pedrams 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in