2021-04-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu tror jag inte att alla som följer henne tycker att hon har rätt utan de flesta vill bara ha smaskigt skvaller.
Njäääe det sa jag inte heller. Menade Emelies fans, om det var det du syftade på. Men det är ju typ facts att exonphs hjärntvättade följare blir påverkad av hennes åsikter och hoppar på minsta drev hon drar igång – åt båda hållen.
2021-04-23, 17:04
Medlem
Rudiebois avatar
Varför sniffar alla på osten innan dom äter den?
Joel gjorde samma inatt.
Den ser inte fräsch ut
2021-04-23, 17:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Brukar ni också ha er tvätt på köksbänkarna, ser trevligt ut som Joel skulle sagt.
2021-04-23, 17:06
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag skulle nog vilja säga att AD gärna vattnar de fröna Emelie har sått genom att hälla på extra gödsel på just de fröna till att bli köttätande växter som sen käkar upp varandra. "Adrians växthus" Öppet 24/7

Ja det är perfekt läge för honom att flytta fokus från sig själv så att folk ska se henne som största spelaren. Att hon pratar högt och mycket gör det enkelt för honom som har en mer low key taktik.

Tyckte det var så tydligt att han ljög när han sa att det blev jobbigt och att det är bättre att vara ovetande. Han försöker höra allt som sägs i huset så varför skulle han inte vilja veta detta.
2021-04-23, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hahahahahaha skrattade så jag spottade ut öl!
😮😬
Medlem
herpesvårtas avatar
Angående snacket mellan Adrian-Mergim-Nardos

Det är uppenbart att Adrian främst blev chockad över att Emelie uppenbarligen spelar spelet precis som han själv gör. Han har haft sina aningar men att få bekräftat vilket fulspel Emelie har kört med hade han nog inte räknat med.

Mergim mår bäst när andra mår sämst och nu när det är spänningar i huset äter han mentala popcorn. Märktes att han genast återfick färg i ansiktet när han fick bekräftat att hans älskade Adrian inte hade röstat på honom. Oavsett hur många "jag bryr mig inte" han slängde ur sig märkes det väl att han återfick självförtroende i huset.

Nardos har ju samma hjärnkapacitet som en panda, att Emelie hjärntvättar henne till att dansa efter hennes grötiga pipa är väl nästan jämförbart med att en sinneslö blir lurad på pengar? Kan man verkligen blamea Nardos för detta? Hon gjorde definitivt valet själv men hon är även otroligt naiv och lättmanipulerad.

Joel och Adrian tror att det är prins William som har dött
Medlem
Kolla på Adrian nu hur han njuter av information igen som de andra inte vet. VEM FAN bryr sig om vem som vann mello? Ingen förutom de två bögarna Adrian och Joel.
Medlem
haha peddi vet det är nardos som huggit han i ruggen
Medlem
Ridnes avatar
Bra... Pedram sade precis till Adrian att han misstänkte att Nardos röstat på honom. Då kommer det definitivt komma fram ikväll Blir nog en rolig fest mwahahaha
2021-04-23, 17:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vill se extra mycket alkohol ikväll också.. shots och grejer. Spetsad cider till Adrian så han börjar glappa om allt han fått nys om :P

AD kommer skapa något av detta och sen dra sig tillbaka själv för att inte hamna i skottlinjen! Han är så feg och hur länge har han inte smugit omkring och lyssnat av allt med sina nyfikna öron. Han är skenhelig och beter sig som ett svin när han inte tror att någon ser.

Vem skulle som AD efter man fått en tillrättavisning om att inte klippa sina tånaglar blir stött och därefter sätter sig i Joels säng och petar ur nagelrester och skit som en slags payback?

Bara en sån grej säger mig jävligt mycket om AD!
2021-04-23, 17:09
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Angående snacket mellan Adrian-Mergim-Nardos

Det är uppenbart att Adrian främst blev chockad över att Emelie uppenbarligen spelar spelet precis som han själv gör. Han har haft sina aningar men att få bekräftat vilket fulspel Emelie har kört med hade han nog inte räknat med.

Mergim mår bäst när andra mår sämst och nu när det är spänningar i huset äter han mentala popcorn. Märktes att han genast återfick färg i ansiktet när han fick bekräftat att hans älskade Adrian inte hade röstat på honom. Oavsett hur många "jag bryr mig inte" han slängde ur sig märkes det väl att han återfick självförtroende i huset.

Nardos har ju samma hjärnkapacitet som en panda, att Emelie hjärntvättar henne till att dansa efter hennes grötiga pipa är väl nästan jämförbart med att en sinneslö blir lurad på pengar? Kan man verkligen blamea Nardos för detta? Hon gjorde definitivt valet själv men hon är även otroligt naiv och lättmanipulerad.

Joel och Adrian tror att det är prins William som har dött

Är med dig 100% i din analys!
2021-04-23, 17:10
Medlem
Shtre1s avatar
Bb bör komplettera det priset, som någon här skrev, riktigt fattigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in