2021-04-23, 17:01
Medlem
GangBangTanjas avatar
Vilket fittigt pris. Tusse vann melodifestivalen. Båda bögarna tycker det var viktigast. Jag skulle inte ens orka resa mig från soffan.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Snälla Mergim, håll dig lugn och kontrollerad som nu! Så sjukt roligt att höra honom. Funderar på om han och Nardos kör ett alldeles eget spel... en dubbelfuling, liksom. Åååå jag vill se vart detta tar vägen!!
HÅLLER MED.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mmhmmm jag har sett det. Hon är sådan jävla hycklare dock, som ba "AlLa äR sÅ KäNsLiGa iDaG" man ba snälla rara ska hon som gör en hönsfarm av en fjäder varannan dag säga. GAH blir så jävla provocerad av det där jävla kuk-kontot. STÄNG NER SKITEN helst igår.

OCH JA. Hennes fans tror att det har med sPeLeT att göra? Nej? HENNE SOM PESCHON FATTARu.
Nu tror jag inte att alla som följer henne tycker att hon har rätt utan de flesta vill bara ha smaskigt skvaller.
2021-04-23, 17:02
Medlem
Rudiebois avatar
Går dom runt och tror att prins Harrys bror dött?
2021-04-23, 17:02
Medlem
Zingo2s avatar
Som BB är nu, är det sämre än Bolibompa.👎
2021-04-23, 17:03
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det har jag också svårt att tro att han ska kunna..Han kommer säga till Nardos att han var tvungen att vara ärlig med Pedram för att han är hans bro :P
Nardos kommer ej heller att hålla truten.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Måste ändå ge henne att hon har ett hjärta. Det har skaaavt i henne att hon lade sin röst på Pedram. Annars hade vi inte varit här. Hon känner att hon gjort bort sig. Sedan försöker hon komma undan genom Emelie, absolut. Men med handen på hjärtat? Vem tror vi kan manipulera vem? Nardos eller Emelie?

Nejnej, låt dig inte luras! Hon vill inte se dålig ut.
Medlem
Paladins avatar
Emelie sitter och "spexar loss" i soffan. Nardos är tveksam.

"Jag är ju bitter!" "Jag är inte tävlingsinriktad# (lol?) och andra floskler sprutar ur munnen på henne.

Detta blir en dag att minnas!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Har du inte läst tidningarna på en vecka? The Super Leauge har typ varit det största som hänt fotbollen på evigheter. Varit ramaskri i främst England. Synd att han har Joel att prata med detta om. Han fattade väl ingeting om det.

Jag brukar kolla Aftonbladet och Expressen varje dag, ofta även GP, SvD..

aja
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mmhmmm jag har sett det. Hon är sådan jävla hycklare dock, som ba "AlLa äR sÅ KäNsLiGa iDaG" man ba snälla rara ska hon som gör en hönsfarm av en fjäder varannan dag säga. GAH blir så jävla provocerad av det där jävla kuk-kontot. STÄNG NER SKITEN helst igår.

OCH JA. Hennes fans tror att det har med sPeLeT att göra? Nej? HENNE SOM PESCHON FATTARu.

Det tråkiga är att hennes fans tillhör den generationen som aldrig såg RIKTIGA Big Brother. Där man inte fick nämna nomineringar öht. Och inte massa immunitetstävlingar. Allt handlade om vågskålen att vara tillräckligt populär i huset samtidigt som att man skulle var intressant för tittarna. Tittarna skulle lära känna personerna och de skulle inte kunna vinna för att de pakta eller "spelade spelet". Och man skulle absolut inte kunna vinna för att man är i bra fysisk form (àla Adrian). Man hade veckouppdrag för att få mer budget och det blev alltid diskussioner hur mycket av det man skulle lägga på tobak. Deltagarna var inte alls så bortskämda som nu.

PH har tyvärr förstört reality.
Senast redigerad av hittanemoo 2021-04-23 kl. 17:07. Anledning: lägga till
2021-04-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det AD gör nu är att sätta alla emot Emelie för att hans egna falskspel inte ska synas. AD spelar så folk inte ska se. Emelie spelar men hon blottar sig samtidigt och gör så att andra kan försvara sig. AD är skenhelig och kör "den goda mannen wannabe" AD satt och sa häromdagen, inget bra att berätta om nomineringar men nu uppmuntrar han Nardos att berätta för Pedram för att skapa konflikter. Det man inte vet, mår man inte dåligt av!

Oj hur han kommer använda detta som osmarta Nardos berättade för sin egen fördel. Inte ens Mergim tycker ju att hon ska berätta!

Nej AD mår så bra när han får första parkett till all smaskig info och detta är varför han smörar så mycket för att vinna andras förtroende som kan ge honom fördelar!!!

+10000

Helt rätt. Adrian älskar det här. Så länge han inte är i centrum (enligt han) så njuter han av att använda detta till sin fördel utan att de andra märker det.
2021-04-23, 17:04
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nejnej, låt dig inte luras! Hon vill inte se dålig ut.

Människan förstår ju inte ens att en heliumballong flyger uppåt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in