2021-04-23, 14:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram är en del av turkosa rummet och skulle aldrig lägga nomineringsröster på Simon eller Tanja. Försvinner han så försvinner en del av Simon och Tanjas "skydd" och nomineringsröster från Pedram på det rosa rummet kommer försvinna. Det blir överskott på röster till turkosa rummet från rosa om Pedram åker.
Bättre att få ut Dompa som bara simpar efter Emelie och röstar på Simon varje gång.
Eller Mergim som röstar för att turkosa ska lämna.. Eller helst båda kan åka.
Bästa taktiken nån kommit med här idag!

Gillar Dompa, men han har sjunkit jävligt mycket sen han började konstant-toffla för surEmelie och han är ju bara en rosa rummet spelpjäs som ständigt röstar på Simon som sagt.

Ska nån räddas = Peddot
Ska nån ut = Mergim (eller eventuellt den vidriga häxan SurEmelie?)
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-23 kl. 14:31.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos du röstade på din bror, brösta det och skyll inte på andra som vanligt. Jävla nolla.

+1000
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jag har ändrat nu

Ah ja jag blev lite konfunderad en stund haha..
Mergim skulle hugga Simon i ryggen dirr om han fick möjlighet
2021-04-23, 14:29
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Nardos du röstade på din bror, brösta det och skyll inte på andra som vanligt. Jävla nolla.

Fan att Pedram inte lär vara kvar nästa vecka. Det är då vi hade fått se bra drama. Han kommer aldrig förlåta henne.
Kom igen nu folk, rösta kvar honom.
Medlem
Citat:

+1

Att hon i varannan mening säger att hon är ärlig i detta samtal är ju det mest ironiska. Hör hon inte hur sjukt det låter?!
Medlem
ovaxadbanans avatar
Mergologi: lyssna inte på mig men om du vill ha tips lyssna på mig. 🤣
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Att ha kvar Dompa gynnar bara Emelie och hennes crew+Adrian. Men visst...ditt val hur du vill göra såklart

Pedram kommer definitivt att sitta igen...du ser ju denna vecka att han hade lika många röster som Madde. Han kommer sitta nästa Måndag eller den därpå. Ingen har honom som nr1 utom Judith.
Jag vill helst att Pedram ryker. Min farhåga är att de sätter Simon mot Tanja och Nardos. Då ryker Simon. Då är det säkrare om Pedram försvinner, eftersom han är en av dem som kan nominera Simon.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
hon förstår inte att hon borde säga till pedram NU ! ! !

inte vänta.

Har Pedram berättat för henne vilka han röstade på? Om inte, varför ska hon då avslöja för honom?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vilka snygga lockar hon har idag nardos
Jaha är det lockar det är!? Trodde det var ormar.....
Medlem
DjPuttes avatar
Mergim kommer åka så det dånar om det han gräver sin egen grav allt djupare och djupare i dyn, På måndag kommer han ha en offerkofta som är så stor så man inte kan fatta den!

Då kommer Nardos & Joel ha så stora problem med att hinna förstöra så dem går ned i skiten själv och blir nominerade , Mergims plan kommer gå i stöpet totalt och då kommer han vara mer än hatad i huset och det är ingen större nyhet alls!
2021-04-23, 14:30
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Fan att Pedram inte lär vara kvar nästa vecka. Det är då vi hade fått se bra drama. Han kommer aldrig förlåta henne.
Kom igen nu folk, rösta kvar honom.

han ska ut.
O ge sin pappa ett skjut.
2021-04-23, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vafaaan...om folk här inne nu lägger sina röster på att rädda kvar peddot eller Mergrim då kommer ju Dompa ryka!!

RÖSTA KVAR DOMPA för att då ryker antingen Mergrim eller Pedram på Måndag!!
Röstar ni något annat så ryker Dompa! Han har inte mkt stöd på utsidan...läs i kommentarsfälten på IG.
Exonph o hennes följare räddar Emelie
Nardos anhängare lär rädda Mergrim ellrr Pedram
Dompa har ingen 😭

Dompa har Emelie. Som man bäddar får man ligga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in