2021-04-23, 14:25
Medlem
AaaAaaAaahhHhHh känns som att jag är i huset

hänger inte med vet ingenting förstår ingenting får ont i huvudet av att tänka

vet inte vem jag ska rösta kvaaaaar

🤯🤯🤯
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Pedram kommer definitivt att sitta igen...du ser ju denna vecka att han hade lika många röster som Madde. Han kommer sitta nästa Måndag eller den därpå. Ingen har honom som nr1 utom Judith.

Fast varken Joel eller Nardos hade röstat på honom idag om det inte vore för Emelie. Han hade fått max två röster av gruppen annars.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
säga vad man vill men mergim är KUNG på att manipulera
Definitivt. Han kommer få denna pakten att implodera tror jag.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
AaaAaaAaahhHhHh känns som att jag är i huset

hänger inte med vet ingenting förstår ingenting får ont i huvudet av att tänka

vet inte vem jag ska rösta kvaaaaar

🤯🤯🤯
Inte jag heller. Förutom Merg då.
2021-04-23, 14:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Ös på med frågan vad Pedram känner kring att Nardos högg honom i ryggen och paktade med Emelie och röstade på honom! Den frågan måste Pedram få! Då får vi garanterat drama!

Tyvärr kommer produktionen aldrig ta med den eftersom det skadar Nardos. Dock hade det varit heeeeelt fantastiskt om Emelie blev satt på pottkanten på riktigt för då kommer hon bli nominerad varje vecka. Synd nog ser jag det inte hända ..
2021-04-23, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Nardos gjorde helt rätt som nominerade Peddo. Han har visat sig vara sjukt opålitlig vid flera tillfällen. Att hon känt en slags lojalitet till honom, är för mig helt ofattbart, inte minst med tanke på allt som har framgått om honom. Är det en blatte grej, tro?

Jag hade dessutom som tjej känt mig extremt obekväm med ha ett äckel som han under samma tak.

Då är Dompa lika hemsk?
2021-04-23, 14:27
Medlem
hittanemoos avatar
Jag är absolut inte Pedrams största fan och gillar Dompa mycket mer än Pedram. Tro inget annat. Med det sagt så kommer jag ändå rösta kvar Pedram för att skydda turkosa rummet. Igår visade turkosa rummet varför ännu mer. När hela rosa rummet bara låg därinne och surade (fast rummen spelar ju iiiiiingeeeeen roll) så var turkosa rummet ute och hade skoj och pratade om annat.

Dompa hade kunnat växa om han sket i Emelie, men det har han inte gjort. När Dompa är kvar får Emelies supportrar mer vatten på sin kvarn att det är så synd om henne och Dompa är sånt svin osv osv.

Klart jag helst vill ha ut Mergim eller Emelie men det är tyvärr inte realistiskt om inte två personer åker och där behövs det att vi är enade och inte sprider våra röster på Pedram och Dompa. Då ryker de två.
Medlem
Nardos du röstade på din bror, brösta det och skyll inte på andra som vanligt. Jävla nolla.
Medlem
Oj, vad Ormgim njuter och känner att han tjänar på detta. Nardosarmén sluter upp för att rädda honom för han BaCkAR NaRdOs TiLl HuNdRa ProCeNt, även på UtSiDAN.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mergim är ju besatt av Adrian, han beter sig som en dumpad tjej.

han är en dumpad tjej
2021-04-23, 14:28
Medlem
embargos avatar
Nardos som ifrågasatt varför man inte ska prata om vem man röstat på förut vill nu alltså inte prata om det, när det blev jobbigt för henne själv.
2021-04-23, 14:28
Medlem
vilka snygga lockar hon har idag nardos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in