2021-04-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det är jag medveten om, tyvärr. Men jag är inte lika säker på att Pedram har större stöd än Mergim. En del av mig tror det men minsta osäkerhet gör att jag hellre sätter Madde där så Mergim med säkerhet åker ut.

Alla gör precis som dom vill, jag bryr mig inte. Har ingen favorit detta år, så skiter egentligen vem som åker och vem som vinner. Men vill gärna se Pedram sitta på Måndag så han får känna på de, det förtjänar han, bara glidit i genom hela säsongen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
In och rösta i appen
Tack! Röstade på Madde då jag tycker att Pedros bör räddas så att turkosa sovrummet låneinstitutet paktar ihop sig. Annars finns risken att Simon och Tanja ställs mot varandra kommande veckor.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nardos har ju nominerat Dompa alla tillfällen så bli kränkt om han la sin röst på henne är bara larvigt.

Alltså, Mergim, driver han eller? "De kommer inte visa grabbarna grus i bikten. Jag tror inte, jag vet att de ibte kommer göra det"

Pedram när han kryper in i famnen hos *valfri* vad händer där? Hans huvud i maghöjd på den han söker tröst hos? Galet..

Uuuuuh, nu kommer Pedram HATAAAAA alla som erkänner att de lagt sin röst på honom sen kommer han få orimlig hybris när han blir kvar på söndag! Sen sitta i bikten och med svarta ögon, sammanbitna tänder hytta med sitt pekfinger och lova "payback"
Haha 100%. Kommer bli intressant att se. Många motgångar för Peddie nu. Tror hand drar "lämna kortet" till helgen och får lite sympatier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det är inte minsta jämnt. 80% till Gamnacken

Är du tappad? Läs ordentligt! BLEV jämnt i huset..därför röstar vi!
Medlem
Sir_Ks avatar
Räddar Pedram, Mergim måste ut han håller på att sabotera hela programmet, orkar inte se honom mer!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det är inte minsta jämnt. 80% till Gamnacken
Haha står inget dyl i appen så sluta nu ljuga!
2021-04-23, 12:00
Medlem
Men snälla hur tänker folk här?? Två kommer inte åka ut på måndag. Det är bättre att vi sätter starka personer på måndag mot mergim så han åker!!!! Kommer skratta åt er alla som väljer pedram nu och ifall mergim är kvar Hahaha kommer bli så kul för ni förlorar er chans att få ut honom. 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
Bannlyst
Kollade kvällssändningen igår, vilka idioter som inte tog med hela klippet när Tanja tappade tårtan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Måste väl varit Dennis som röstade på Pedram för Emelie sa till honom 🤷🏻‍♂️

nej dompa röstade på nardos och adrian mesd största sannolikhet på simon

vilket ger 4-4 mellan madde peddi
Medlem
Shafaloofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Då förutsätter du att han inte vinner nån tävling!! Eller att en av hans grabbar inte får makt att rädda honom. Han har haft tur såhär långt o nu har vi chansen! Då tar vi den!!!
+1
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Adde röstade på Madde. Hörde att han sade det och hon tackade honom för att han var ärlig.

SA HAN DET? Nu måste hon väl ändå fatta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack! Röstade på Madde då jag tycker att Pedros bör räddas så att turkosa sovrummet låneinstitutet paktar ihop sig. Annars finns risken att Simon och Tanja ställs mot varandra kommande veckor.

Du räddade alltså pedram, Man röstar för den man vill rädda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in