2021-04-23, 11:54
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hörde inget o köper inte det!! ADbrukar ju aldrig erkänna, så varför skulle han göra det nu? O ifall det är sant, Madde är helt tappad som inte reagerade o ligger i hans famn🤮

Han rösta inte på Madde. Någon idiot sprider dynga. Kom igen tro inte allt du läser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Var det det?

OBS: Kan tydligen ha varit Simon!.

Jag hörde Simon säga till Madde och Madde sa tack för att du är ärlig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Exakt! Har man chansen att ta ut någon som man velat ha ut under hela säsongen så tar man den! Mergim kommer att sitta nominerad igen medans Peddo kanske inte gör det på ett tag. Och har vi tur så åker båda på måndag

+1000
Exakt!!! En sån här chans får man bara en gång i livet!
2021-04-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Varför röstade han på Madde????????
Idiot och sjuk i huvudet. Han tycker väll att det vore skönt att slippa svara på frågor om deras "ickerelation". Han vill få kunna koncentrera sig på att äta och träna. Och kunna hålla sig under radarn fram till finalen. 🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det var Simon som var framme hos Madde och sa att han röstade på henne.

ja det har han ju varit öppen för tittarna att han röstat på henne då vet vi adrian röstade simon eller nardos för dompa röstade på nardos
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram har som vanligt en existentiell kris när det finns minsta tecken på att kanske inte hela världen utanför älskar honom...
Medlem
Det kan inte vara nyttigt att gå så all-in in paktande och att försöka räkna ut hur "folk" ska tänka och agera som Emelie gör. De har inte pratat om nåt annat sen ett dygn tillbaka. Kan hon inte få talförbud?
Medlem
Hej alla, har jobbat hela förmiddagen. Har de fått veta vem den fjärde personen är? Fick de rösta eller vad har skett?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nu känner jag mig bra snurrig. Känns inte helt rätt att räkna med att Peddi har mer stöd än Mergim. Jag tror Madde är ett bättre alternativ för att få ut Mergim, känns som hon har minst lika stort stöd som Emelie. Det finaste vore givetvis om även Dennis kunde klå Emelie men det är väl en utopi.

AH. Hjälp!

Det kommer vara sjukt jämt mellan mergrim o peddot tror jag.
Men det är fan dags att han får hänga löst o tas ner på jorden. Kolla bara hur han beter sig nu!
Han eller Mergrim måste ut.
Peddot är jävligt poppis i huset och kommer ALDRIG sitta nominerad igen. Mergrim är inte lika poppis och kommer troligtvis ryka nästa vecka, om han inte blir utkastad eller lämnar självmant.
Peddot ska ut. Detta är som sagt vår enda chans
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hej alla, har jobbat hela förmiddagen. Har de fått veta vem den fjärde personen är? Fick de rösta eller vad har skett?

In och rösta i appen
2021-04-23, 11:56
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Idiot och sjuk i huvudet. Han tycker väll att det vore skönt att slippa svara på frågor om deras "ickerelation". Han vill få kunna koncentrera sig på att äta och träna. Och kunna hålla sig under radarn fram till finalen. 🤮🤮🤮

Du är dummare än Gamnacken.
2021-04-23, 11:56
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det var Simon som var framme hos Madde och sa att han röstade på henne.

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
AD har INTE röstat på Madde alls så sluta dras med era lögner, Han lade den som sist på Simon för det är stora hotet för han Madde väljer han inte alls i ngt läge det har han sagt!
Tack tack tack. Jag hörde bara rösten och var 90 på att det var Adde. Blev själv chockad.

RÄTTELSE: SIMON, INTE ADDE var det som lade på Madde. My bad!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in