2021-04-23, 11:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fel, det var Simon som sa det
Har "skickat" en rättelse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
+1000
Exakt!!! En sån här chans får man bara en gång i livet!
Eller hur! Förstår inte vad som finns att diskutera. Men jag känner mig lugn, Madde har större fanbase än Peddo så jag tror att han blir den som hänger löst.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och du med!

Hahaha.
2021-04-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Måste väl varit Dennis som röstade på Pedram för Emelie sa till honom 🤷🏻‍♂️

Nej, han har erkänt att ha röstade en neutral röst på nardos annars hade han fått den avgörande rösten.
Medlem
Blaisens avatar
Nardos har ju nominerat Dompa alla tillfällen så bli kränkt om han la sin röst på henne är bara larvigt.

Alltså, Mergim, driver han eller? "De kommer inte visa grabbarna grus i bikten. Jag tror inte, jag vet att de ibte kommer göra det"

Pedram när han kryper in i famnen hos *valfri* vad händer där? Hans huvud i maghöjd på den han söker tröst hos? Galet..

Uuuuuh, nu kommer Pedram HATAAAAA alla som erkänner att de lagt sin röst på honom sen kommer han få orimlig hybris när han blir kvar på söndag! Sen sitta i bikten och med svarta ögon, sammanbitna tänder hytta med sitt pekfinger och lova "payback"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Någon som har bra koll på kommentarsfält/grupper på fb/instagram?
Börjar även dom syna Adrians spelande efter gårdagen? Eller har han stort stöd fortfarande?
Det var inte bra att de fick veta att de finns adrian&madde-konton därute. Han fattar att det genererar massa röster och går att spela på.

Vad hände under gårdagen menar du?
Bannlyst
Dennis, Pedram, Mergim och Joel är så gott som redan ute, ingen av dom kan slå resten i utröstningar.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Blev jämt mellan Peddot o Madde! Rösta i appen o rädda Madde så plockar vi ut Pedram på Måndag!! Mergim tar vi nästa vecka!

Det är inte minsta jämnt. 80% till Gamnacken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det kommer vara sjukt jämt mellan mergrim o peddot tror jag.
Men det är fan dags att han får hänga löst o tas ner på jorden. Kolla bara hur han beter sig nu!
Han eller Mergrim måste ut.
Peddot är jävligt poppis i huset och kommer ALDRIG sitta nominerad igen. Mergrim är inte lika poppis och kommer troligtvis ryka nästa vecka, om han inte blir utkastad eller lämnar självmant.
Peddot ska ut. Detta är som sagt vår enda chans

+100000
Rösta kvar Madde om ni vill få ut Pedram och Mergim.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shafaloof
Kan vi SNÄLLA ta ut Peddot nu! Vi tar Mergim nästa vecka!

Nej!! Så här resonerades det förra året också. Han måste ut Nu.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det låter mycket mer vettigt! Adrian röstade nog på Simon, allt annat vore märkligt. O dessutom skulle Ad aldrig erkänna om han hade röstat på Madde..
AD kommer INTE rösta på Madde och det har han redan sagt åt vissa personer inom gruppen och det vet dem också, Simon är hans stora hot och då röstar han på den personen som gör det möjligt att han får med Madde in i en ev final vecka!
2021-04-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pedram kommer bli nominerad nästa vecka också, nötter. Rosa kommer förmodligen sätta Tanja och Pedram och turkosa Madde och Dennis.

Då förutsätter du att han inte vinner nån tävling!! Eller att en av hans grabbar inte får makt att rädda honom. Han har haft tur såhär långt o nu har vi chansen! Då tar vi den!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in