2021-04-23, 11:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha och den ständiga mössan han envisas med är för att dölja skarven till hjärndatorn

De gör löpande uppdateringar på honom varje gång han går och skiter vilket brukar ta 30 min - 1 tim.

När han malfunctions och får syntax error och börjar putta burk eller kasta snusdosa så kallar BB in honom till bikten där de ständigt har en krisprogrammerare till hands.

2021-04-23, 11:13
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är något riktigt obehagligt över honom. Lugn och samlad men skulle kunna frenetiskt hugga någon med 56 hugg för att sen borsta av sig och lugnt och samlad gå vidare. Ungefär som Robin Williams i "24h photo"
Haha ja vem vet. Själv har jag svårt att fatta vad alla har emot Joel. Han är ingen favorit på något sätt men han stör mig inte som "vissa andra" i huset.
2021-04-23, 11:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nämen! Var nu inte stygg mot Simpa, det är fredag och då ska man vara snäll! (Eller var det bara på julafton, jag blandar alltid ihop det där?)
Nejdå, var inte menat som en förolämpning faktiskt.
Att se ut/vara hobbiten Sam är ju inte det sämsta, med tanke på hans snälla och trofasta karaktär.

Värre är det med husets fula, korkade och evigt upprepande Gollum (Nardos) och roten till allt ont, Mordors mörker-herre Sauron (Mergim) och hans vedervärdiga redskap, den genomvidriga och ständigt ränksmidande Saruman den vite (surjävla Emelie).
2021-04-23, 11:14
Medlem
Varför försöker Blåvalen prata göteborgska? För att impa på Tanja eller?
2021-04-23, 11:14
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nästan bra att hon tror att det är så hon verkar. Då fortsätter hon på den inslagna vägen och den isen kommer att brista.
Får hoppas det.

Vänta bara tills det visar sig att det är Madde som blir nominerad. Emelie kommer slå bakut "Jaaaeg saaae juuuee deeeejt!!" och alla i rosa rummet kommer avguda henne och lyssna än mer på hennes skitsnack. Kommer bli överslag i hennes lilla hjärna.
2021-04-23, 11:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nästan lägga-champagne-på-kylning värdigt

Jag har alltid bubbel på kylning 😎
2021-04-23, 11:17
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Haha ja vem vet. Själv har jag svårt att fatta vad alla har emot Joel. Han är ingen favorit på något sätt men han stör mig inte som "vissa andra" i huset.

Ibland är han både charmig och smart men det där frikyrkopastorliga (tänk Helge Fossmo eller vad han hette i Kristi brud-församlingen) han har över sig gives me the chills, han är inte alls så oskyldig och blåst som han vill framställa sig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Le flip är alltid redo för att fira.. Gillar't!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Utifall Emelie, Mergim eller Nardos skulle lämna självmant?
2021-04-23, 11:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nejdå, var inte menat som en förolämpning faktiskt.
Att se ut/vara hobbiten Sam är ju inte det sämsta, med tanke på hans snälla och trofasta karaktär.

Värre är det med husets fula, korkade och evigt upprepande Gollum (Nardos) och roten till allt ont, Mordors mörker-herre Sauron (Mergim) och hans vedervärdiga redskap, den genomvidriga och ständigt ränksmidande Saruman den vite (surjävla Emelie).
Varje gång Gollum/Nardos ser en spegel eller kamera, är det enda som ekar i hennes tomma huvud "MY PRECIOUS"!
Medlem
Är det fortfarande att en åker ut i veckan? Hur ska det gå när det bara är 1/3 av tiden kvar, cirka? När börjar fler åka ut samtidigt? Löjligt och fegt upplägg av produktionen.
Medlem
Armwrestlers avatar
Fy jag kan inte gå in på BB’s insta längre. Varje inlägg är fyllt av spam-konton som höjer Nardos till skyarna och trycker ned alla andra deltagare som säger emot henne.

Jag är riktigt rädd att Nardos kan vinna med denna sektliknande skara konton men samtidigt tror jag att det är en liten del personer som aktivt svarar och gillar varandras inlägg. Om nu inte gruppen BLM samt fjortisar utgör en majoritet av tittarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in