2021-04-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
Jag hoppas att du är ironisk nu

Jag? Aldrig.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Säger ju att han är en krigare! Hade vi alla bearbetat våra trauman som Peddie hade vi kanske varit någonstans i livet i stället för att sitta här inne. Peddi, du gick ut från lidandet in i ljuset! Du är en kääämpe!!!

Men verkligen! Har skickat DM och ska försöka få kontakt med hans anhöriga, håller på att skapa ett fan-konto just i detta nu.
2021-04-23, 10:14
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
glöm inte peddis regnskog i röven "mannen jag har värsta amazonas i röven"

Fyfan! Dem lär få gå in med häcksax i för att lokalisera daimkysset.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag? Aldrig.

Men verkligen! Har skickat DM och ska försöka få kontakt med hans anhöriga, håller på att skapa ett fan-konto just i detta nu.
Bra initiativ! Han behöver ett. Lite orolig för hans framtid i huset just nu.
Säg till om du behöver hjälp att styra upp något!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har vi nån bild på Jössi? Jag ser framför mig en kraftig manhaftig kvinna med rakat huvud eller möjligen dreads, och ring i näsan.
Om du går in på Ojudith instsgram finns det en tjej som heter Josefin som brukar kommentera. Gissar att det är hon. Långt ifrån din mentala bild, som även jag får upp i mitt huvud.
2021-04-23, 10:15
Avstängd
Men hur fan gör dom om det blir lika mellan pedram o madde om de nu ens är möjligt, xD
2021-04-23, 10:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det här är anledningen att Adrian inte gillar Simon.

Simon säger ”bra kuk” till personen som står bredvid han och pissar. Adrian går på tjejtoan, låser in sig ensam, sitter ner och KISSAR.
Hehe, otroligt!
2021-04-23, 10:19
Medlem
Paladins avatar
Emelie spekulerar:

Hela rosa rummet röstar på Madde.
Dennis - Simon
Adrian - Simon
Fejkelie har fått med sig tre på Pedram men uppger till Nardos att hon hade behövt hennes röst där också men Nardos kan inte lägga sin på Peddie.
2021-04-23, 10:19
Medlem
Ghandis avatar
Nardos vägrar rädda madde.
nardos nominerade madde.....
vägra rädda henne nu....
2021-04-23, 10:20
Medlem
helvete vad falska dem är emelie och nardos

emelie försöker få nardos att tro att simon är den som hon inte kan lita på när det i själva verket är mergim och emelie som menas
2021-04-23, 10:20
Medlem
Raskaoverisens avatar
Nadros är så otaktisk men han är min bror
Herregud alltså hon är närmre Madde än Peddot
Hur fasen tänker Nadros
Hon borde tänka längre fram
2021-04-23, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt sjukt är det!

Dom med absolut minst kompetens, know-how eller i vissa fall ingen tillstymmelse till intelligens har numera alltid sista ordet när det gäller att påverka folk!?
Måste ju vara ett bombsäkert recept för en total jävla dikeskörning av hela samhället, tyvärr.

Simon är ju inte lik hobbiten Frodo när man tänker efter, men hans kompis Sam däremot!

Nämen! Var nu inte stygg mot Simpa, det är fredag och då ska man vara snäll! (Eller var det bara på julafton, jag blandar alltid ihop det där?)
2021-04-23, 10:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete vad falska dem är emelie och nardos

emelie föröka få nardos och tro att simon är den som hon inte kan lita på när det i själva verket är mergim och emelie som menas

Jag klarar inte av att lyssna på dem längre, det räckte med igår. Jag spyr på dem! Kan de inte bara rösta nu så det är ur världen? 🙏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in