2021-04-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Då ligger vi på ungefär samma, sen sitter man ju i mer än fem timmar om dagen också.

Man får ge fler timmar bara, för att få ihop det antal man vill få ihop.

Under dem senaste 5 dagarna(veckan före löningen, alltid dött), har jag sett på film och gjort mina 40, ibland bara 25 meddelanden per timma, rätt soft :-).... ..men föredrar när det finns mer att göra dock, d vs Ca 70 i timmen.
Senast redigerad av Capitanogaliano86 2021-04-22 kl. 19:24.
2021-04-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Då ligger vi på ungefär samma, sen sitter man ju i mer än fem timmar om dagen också.

Cred till er som orkar sitta så pass många timmar med detta, har alltid klarat av att jobba mycket men med detta pallar jag 2 timmar högt tempo sen måste jag ge mig, skönt att jag gör det för extra cash bara, skulle aldrig klara av detta som mitt main jobb
2021-04-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Player: Vad innebär sex för dig, darling?

Kjell-Åke: En andlig frigörelse.

Hahaha bästa , sånt som gör ens dag 😂
2021-04-22, 20:34
Medlem
artigass avatar
Oförskämda gubbar som skryter om hur många kvinnor som visar sitt intresse för dem. När man sedan på äkta RP-mode (så som en kvinna skulle reagera) påtalar att man inte vill veta och att playern inte berättar om vilka män som skriver till player så blir gubbarna sura för att player får uppmärksamhet.

Man blir ju inte förvånad varför de är ensamma. Dryga jävlar.
2021-04-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Oförskämda gubbar som skryter om hur många kvinnor som visar sitt intresse för dem. När man sedan på äkta RP-mode (så som en kvinna skulle reagera) påtalar att man inte vill veta och att playern inte berättar om vilka män som skriver till player så blir gubbarna sura för att player får uppmärksamhet.

Haha jag vet vad du menar, men tror det har blivit produkten av att man alltid måste vara trevliga mot dem så de inte drar, samt att de har varit med så himla länge. Hade det hela varit på riktigt så hade jag bett dem dra åt helvete.
2021-04-22, 21:35
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas

Eller dom som börjar med att säga hur less dom är på alla som bara vill chatta, och inte vill dejta.
2021-04-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Vadå copy paste? Har du färdiga meddelanden i ett word dokument aka mallar som du bara kopierar och slänger in?

Förklara för en noob please hur du menar.

Nej menar inte det du skriver, jag har mina metoder men du kan använda dig av den metoden du nämnde. Den funkar också. Tycker det är jobbigt med word och sånt jag har andra metoder som sagt. Puss på dig.
2021-04-22, 23:02
Medlem
se8035s avatar
Det nya kösystemet bygger på svar ration
2021-04-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Eller dom som börjar med att säga hur less dom är på alla som bara vill chatta, och inte vill dejta.

Värsta är ju Hejhej, han blir ju rosenrasande ifall man inte har bestämt träff redan på första messen och sedan kallar player "du är precis likadan som alla andra falska jävla tjejer!" osv
2021-04-22, 23:09
Medlem
sebastian66s avatar
Jag blir alltid imponerad när en ful gubbe på +65 skriver.
Passar det inte så är det lugnt det är många som står i kö för att träffa mig.
Såna stunder får mig att garva en massa hur faan tänker man liksom.
Jag blir alltid så ledsen när man som 23 åring blir nobbad.
2021-04-22, 23:20
Medlem
se8035s avatar
32k är inte omöjligt om man sitter på cw. 120 messs/h går att nå när det är kö vilket det inte är just nu. Hade det varit kö så hade de nya tomtarna inte hittat till tråden haha
2021-04-22, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Det nya kösystemet bygger på svar ration

Utveckla, var har du hört det och vad betyder det rent specifikt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in