2021-04-23, 00:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Julia har lämnat för länge sen, om dom vill "koda" hennes namn är det väl för fan ingen "PAKT"?
Nej. Precis. Kodandet handlar inte om pakt utan om något heeeelt annat.
2021-04-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
enligt mig paktade judde o peddo igår natt men satt som två skenheliga muppar idag och blånekade att de tillsammans tänkte rösta på emelie och dompa.Vad har du för teori då?

Haha men det var ju vad jag skrev som du citerade. Du var bara lite oklar i citatet kanske...
2021-04-23, 00:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tror nog ketchup har sitt på det torra men kommer inte din arbetsgivare/nattsköterska snart och ger dig de bra grejerna man somnar snabbt på
Trodde verkligen dom var mer restriktiva med internet på institutioner, men man ser ju ikväll att dom verkar ge sina klienter i princip fri tillgång?

Konstigt?
2021-04-23, 00:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men vad fan syns det så väl under svarta kalsonger? Måste vara något annat. Det där är fan inte normalt. Han byter liksom byxor på toaletten för han inte vågar stå rakt upp och ner i kalsonger. Vad i helvete är det frågan om

Nej han gör även likadant innan han lägger sig i sängen har jag sett, han sätter sig ner och tar av sig. När han hade den snygga röda dräkten med hjärtan ville han dölja skrevet med det här bältet från micken? Vete fasiken vad det är för aldrig har jag sett en som är så rädd för att visa just den delen fast de har kallingar på?
2021-04-23, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Haha men det var ju vad jag skrev som du citerade. Du var bara lite oklar i citatet kanske...
sorry ...ja i ren frustration blev det så. då jag tycker jag har skrivit samma sak sen igår kväll när jag hörde de tjata om DEN ISBITEN
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar

Vi kommer att se hur Judith och Pedram lagt sina poäng och om de lagt exakt likadant så är det säkerligen pakt!
Medlem
Nardos berättar om någon eritreansk kvinna som blivit omskuren i en by. ehm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men vad fan syns det så väl under svarta kalsonger? Måste vara något annat. Det där är fan inte normalt. Han byter liksom byxor på toaletten för han inte vågar stå rakt upp och ner i kalsonger. Vad i helvete är det frågan om

Könsbyte? Inte hunnit med att operera dit picken än? 🤔🙄
2021-04-23, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Trodde verkligen dom var mer restriktiva med internet på institutioner, men man ser ju ikväll att dom verkar ge sina klienter i princip fri tillgång?

Konstigt?
ikväll har nurse ratched glömt att låsa datasalen
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Pedram är typ en sån som kommer glida med till in indet sista utan att någonsin vara nominerad. Vi kommer alltså behöva stå ut med honom till slutet men han kommer aldrig vinna Big Brother

Det är sjukt vilken räkmacka han glidit på. Flera veckor har han ju bara kunnat surfa vidare helt obehindrat, ibland t.o.m. utan att tävla överhuvudtaget. Enda gångerna jag kan dra mig till minnes att han gjort något på egen hand är hockeyveckan (där han lyckades med bedriften att utmanövrera Emelie och Tanja) och förra veckan då han med telefonen lyckades kämpa, lura och snuva AD på segern.

Tror dock att de enda som han skulle slå i en utröstning när han väl blir nominerad är Mergim och Dennis.
Medlem
Mouchinos avatar
Ok varför sover Joel i turkosa helt plötsligt?
2021-04-23, 00:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Isbiten är 100% Julia. Dom är inte dumma nog att underskatta tittarna såpass mycket att dom skulle koda sitt paktande! Då hade dom bara paktat rätt av, dom försöker inte lura någon.
Däremot så kan väl tänkas att dom vill skydda personer som inte kan tala för sig självas integritet.. Det hände grejer mellan judith och Julia och Judith har behov av att prata om det men vill inte utsätta Julia. Det är därför det är judith som måste kolla att pedram och tanja förstår koderna..
Nej, kodordet för Julia är Vit choklad. Judith pratade väldigt mycket om det dagen efter Julia lämnade.
Bl.a. sa hon att "Vit choklad hade en annan". Men Mörk choklad (kod för Judith)ville ha Vit choklad. Mörk choklad och Vit choklad gjorde saker på natten osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in